Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav ...som handlar om travhästens utrustning. Jag undrar över den rem som jag tror kallas för 'uppkäk' eller något i den stilen: varför...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Mona
·
Trav Skulle behöva lite råd från erfaret travfolk.... Har ett 4årigt sto som jag fått bedömt har det lite väl brett i bringan...(vetat om...
Svar
19
· Visningar
1 239
Senast: Zandrah
·
T
  • Låst
Trav Är det godkänt med glosögda travare? Kan de bli godkänd hingst eller anses det som "fel"?
Svar
4
· Visningar
1 941
Senast: ameo
·
J
Trav Har ni uppfyllt era mål? Tagit reda på varför? (Både misslyckats och lyckats) Jag har gjort det: BR: Målet uppfyllt :bow: = BR...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: stally
·
M
Trav Då var det dax, nu ska lill-hästen monté-kvalas på onsdag :banana: det värsta är att jag är 170 och hästen ser ut som ett russ vilket...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Montéryttare
·
Trav har ni läst de nya monte reglerna för ponny monte? nu ska max vikt införas och hur de ska se harmoniskt ut. kat A -45 kg kat B 60-65...
2
Svar
23
· Visningar
3 616
E
Trav Nu har jag fått en av mina vanliga nojor igen!! Jag har ju tänkt anmäla till lopp nästa vecka men har precis kommit på att jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 148
Senast: Nebraska
·
S
Trav Bilder på travhästar på tävling el. i arbete. Gosegubben vinner lopp med Yankey Road :love: :love: :love:
5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 719
Senast: Eweliina
·
P
Trav Till att börja med vill jag vädja till Moderatorn att låta dena tråd ligga kvar under Trav, då den är tänkt att handla om grenspecifik...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: nilema
·
Trav Vad har för målsättningar och förhoppningar på era hästar?
2
Svar
38
· Visningar
2 085
Senast: peak
·
S
Trav Jag har en kallblods hingst född i juni 04. Jag planerar att sälja honom till våren. Nu till själva funderingen. Vill travfolket att man...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Tronspira
·
Trav Diskussionen som aldrig slutar- penga eller rekord hcp inom ponnytravet. Vi på Rättvik kommer köra 100% pengalopp 2005, vad tycker ni om...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: gonkan
·
S
Trav Mitt mål är att bli proffs tränare/Kusk! Jag undrar om det är någon som vet hur det går till..... Tex. Hur gammal man måste vara. Om...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Snurrfian
·
M
Trav har hört att det är åldersgrän på 15 år för att rida stora hästar på banan...är det absolut förbjudet att rida om man ska fylla 14...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: zilla
·
A
Trav Vilka är det på Gotland? Tacksam för svar.
Svar
1
· Visningar
746
Senast: solros
·
E
Trav \"anonym\" på travsport.se Skulle kolla in en amatörtränare :cool: på travsport.se. Så jag skrev in namnet men det "fanns ingen träff...
Svar
12
· Visningar
1 975
Senast: lsz
·
T
Trav :cool: Nu har jag fått lite huvudbry här..blev erbjuden en ngt konstig affär och känner att det är nog bäst att tacka nej..men hur är...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Rikkan
·
M
Trav vet ni någon sida där det fins montébilder från frankrike? kram maria
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: b4nugget
·
Trav Nu får ni hålla tummarna håårt för min pojke, Hennessey Tor imorrn! :bump: Bergsåker, Lopp 8, Spår 1! Bara han håller sig i trav är...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Illiana
·
P
Trav Hej! Jag och in sambo är relativt "nya" i travsvängen. Själv har jag haft halvblod i ca 20 år. Jag har funderat lite på detta med...
Svar
4
· Visningar
2 333
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V