Sv: 2005

Lines skrev:
Mina egna mål är att tvååringen ska gå premie,och den franska Madamen ska ha sitt bästa år :angel: .Förhoppningen är att vetrinärkontot ska vara lika som 2004(noll kronor :bow: ),tvååringen ska fixa kval oxå och Madamen ska tjäna sexsiffrigt(in my dreams :angel: ).

Håller tummarna för dig, men din Madam har ingen tränare just nu........det är visst något du glömt (eller vill du vara "anonym på stc" ???) :D :p :angel:

Lines skrev:
Vad har för målsättningar och förhoppningar på era hästar?

Målet är att han ska komma till start till våren efter nära ett års tävlingsuppehåll.
Sen hoppas jag ju att det blir ett år fritt från skador, tycker att det har varit nog av den varan :(

Att jag ska få ut mina två "nya" Webbzait och Milord Iron i år, att treåringen kommer att starta, och naturligtvis att dom får hålla sig friska och fräsha.

Att Min Vackraste travare blir pappa till ett osedvanligt vackert föl :love: (helst en hingst med hans utstrålning) att mitt andra sto också får ett vackert föl (E: The Bad Boy, som redan är sålt)

Att mina uppfödningar ränner in lite stålar och får vara friska...

Idag startar New Kid in Town på färjestad...så han är först ut i år och man får väl hålla alla tummar för att det kommer att gå bra.......

grattis!!...du verkar ju ha bra rulle på dina uppfördningar...hur mycket pengar vann han då? :banana: :rofl:

:bow: :bow: Såg det! Grattis :bow: :bow: 2 längder marginal... :banana:
från pojken då...

Senast ändrad av en moderator:

vilken är din absolut bästa uppfödning? :bump: hoppas det fortsätter likadant för dig resten av 2005 :bow:

Bodbäckspålle skrev:
vilken är din absolut bästa uppfödning? :bump: hoppas det fortsätter likadant för dig resten av 2005 :bow:

Det är Den Vackra Tenacious.....inte lika bra som Bodbäckspålle, men bara snäppet under :p

Lines skrev:
Vad har för målsättningar och förhoppningar på era hästar?

Att hästarna ska få vara friska ett helt år så vi kan träna och kanske, kanske komma ut i lopp under senare delen av året.

Sedan hoppas jag på ett trevligt år med hästarna överlag med allt vad det innebär!

ha,ha... hans namn kommer jag ihåg...men jag vet inte om jag sett honom någon gång...han har väl sprungit in kring 600 000:-? du får gärna lägga in en bild på honom så man får se skönheten... :bow:

Är det Björn eller hästen du kallar den vackra??? :o Kan hålla med om att han var snygg :bump: :bow:

Den Vackra såklart :D

Nu har jag fått snikit till mig ett kort på gårdagens VINNARE New Kid in Town i egen hög person :love:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Ni som har haft en katt med livmoderinflammation, vilken behandling har er katt fått? Och hur har det gått? Min katt är under...
Svar
11
· Visningar
660
Senast: Tsaren
·
Trädgård & Växter Vi köpte betongkrukor till framsidan förra året, med förhoppning om att förra årets växter skulle komma även i år. Det gjorde de inte så...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: sthu
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 588
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka