Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav En gång i tiden var jag liten och pratade inte om annat än hästar. Då satte mina kära päron mig i en ridskola och där fick jag lära mig...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Breakdance
·
Trav Jag har för mig att det ska gå, men det kanske det inte gör? MÅSTE verkligen ha vinternumret :)
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: tifo
·
Trav vad göra? har just hamnat i "travträsket :D igen efter några års uppehåll. Har fått i uppgift att ta hand om och helst få till...
Svar
3
· Visningar
2 442
Senast: Emmahpemma
·
L
Trav Hemma funkar det bra med ett vanligt travbett, men om två veckor ska jag till banan och rida provlopp, och han blir rätt peppad så jag...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Montéryttare
·
Trav Som "tur" var vad det "bara" totohallen/resturangen som brann ner.Inga personskador eller hästar kom till skada.
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Zuzzi
·
A
  • Låst
Trav Ja, precis som topic lyder :smirk: Någon som pysslar med monté? Är sugen som den på att prova då jag de senaste åren enbart rider och...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: ameo
·
Trav Ja, vem tror ni kommer att ta hem Prix d´Amerique 2005? eller ni kanske har flera favoriter? Startlista Prix d´Amerique, 2700 meter...
2
Svar
31
· Visningar
1 964
Senast: CA
·
L
Trav Nu har vi fått tillökning i familjen av en shettispojke :love: Han är inkörd och registrerad, men vad jag funderar på är vad som...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: gonkan
·
Trav Har ni läst de listorna i Ronden?Intressant må jag säga :angel: . Med ytterst få undantag var de kuskar jag inte vill anlita med på...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: Nebraska
·
Trav Eller typ nåt sånt. Har hört det begreppet inom travfolekt, vad betyder det?
2
Svar
21
· Visningar
2 876
Senast: ghost
·
Trav ni som sett vinnare och förlorare, vad tycker ni om filmen? jag tyckte den var bra och rolig, men kanske inte så intressant för oss som...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: lie
·
Trav Vad anser ni att en häst gör när den hänger på tömm.? Om den bryter /tittar åt ett håll ,säg vänster ,vilken sida sätter ni M...
Svar
16
· Visningar
4 414
Senast: PiperGarden
·
B
Trav Vad tror ni? Kommer den att byggas? Behövs en sådan i Sverige? Tror ni tränarna kommer använda sig av den? Det låter i alla fall bra...
2
Svar
28
· Visningar
2 253
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav Har en fråga. På några utav mina travvagnar så sitter det ringar fastsvetsade ca två-tre dm bakom där man selar. Vad används dom till...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: nilema
·
M
Trav Nu äntligen börjar det att komma igång.. Örebro har i morrn! Nån som ska dit? Själv gör man sista "upplivningsförsök" i 12åringen...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Montéryttare
·
Trav Här kommer löp referatet från förvirrade studsande Humlan.. :bump: 4 de invändigt, 18.0 första 500m, 21.6 första 1000m Humlan fast...
2
Svar
35
· Visningar
1 996
Senast: ghost
·
Trav Är det bara att ta ut en kontrollant när man ska pass till en travare? Är det något särskilt med travare? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 006
Senast: seittan
·
T
Trav imorgon bär det av! Några fler här som ska ner? Undras om Melander tänker göra en "Tarzan" och sätta upp ngn annan bakom Scarlet.... och...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: solros
·
M
Trav Hej, jag är totalt okunnig när det gäller monté! Måste de ha premieloppat el. kvalat innan montéstart? Finns de "minimiålder"? Hörde...
Svar
2
· Visningar
910
M
Trav Hej, är det bara jag som haft otur el. har travarens mentalitet försämrats? Hade första travaren 1980, sen sporadisk kontakt med dem...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Zandrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka