vinnare och förlorare - vad tycker ni??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nominous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 773

Nominous

Trådstartare
ni som sett vinnare och förlorare, vad tycker ni om filmen? jag tyckte den var bra och rolig, men kanske inte så intressant för oss som är trav freaks... men för allmänheten kanske den var desto mer intressant! vad tycker ni???

Sv: vinnare och förlorare - vad tycker ni??

Jag håller med. Trodde det skull vara mer trav och inte så mycket fokus på det vanliga livet. Men den var klart underhållande och lilla Märta var ju helt lysande!

Sv: vinnare och förlorare - vad tycker ni??

Den var rätt bra fast det är klart, inte den bäste filmen jag sett men helt okej.. Så trodde jag oxå att det skulle vara lite mera trav..

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Kajsalisa
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
520
Senast: Elo
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 257
Senast: Twihard
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 729
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?