Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De används oxå ifall du har annat sele än travsele...
Då fäster du skalmlädrena runt dessa så de inte åker fram utan ringarna gör så att det "tar stopp"....finns på de flesta rochards så man ska kunna köra med bröst/loksele....annars brukar det vara ett hål genom skalmen, men ringar är bättre!
Jag och fler med mig använder dom till bröstan. Syns lite otydligt men jag har satt en bit stadigt rep i öglan som jag hängt en karbinhake i som jag knäpper fast i bröstan, för att det ska gå lite snabbare och för att slippa trä genom och stänga bröstan varje gång... (lite slö av mig )
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...