Humelibumlan
Trådstartare
Sv: Skryt och inspirations tråd..
Äh, den tönten...bengall skrev:Kan Tarzan, så kan väl du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, den tönten...bengall skrev:Kan Tarzan, så kan väl du!
Jätte grattis!ghost skrev:I morgon saxar jag in "mitt" referat i den här tråden.
Min snurra Fanny fick äntligen lite flyt i ett lopp (pkt 21) och var tvåa på tangerat rekord. Andra gången bland de tre.
Jag kan ju tillägga att jag var klart optimistisk innan och gått och sagt till alla möjliga att jag trodde på henne. Hoppas det spelade plats.
/// ghost
martha skrev:GRATTIS Ghost
Åh, vad kul för dig att hon börjar funka..ghost skrev:Men FY på er och JÄTTETACK!!!!!
Tyvärr hade dagstidningen "bantat" formatet med premiär just i dag vilket gjorde att löpningsreferaten fick stryka på foten. Men det kommer väl på hemsidan framåt veckan och då kan jag fixa det.
Jag gör ett själv. Fast bara för Fanny.
Hon har ju inte varit direkt stabil från start men den här gången gick tredjespåret som en dans trots galopperande hästar på båda sidor!!!
In i vinnarhålet och tassade med där bakom. 20,5 första 500 och 20,3 första 1000.
Hästarna bakifrån fyllde på som vanligt ungefär 700 kvar. I sista sväng hade hon 4-5 hästar framför sig när hon fick anfallsorder och försvann bakom reklamskyltarna. Vår bana är hopplös att stå på stallbacken och spana på, så jag var helt övertygad om att hon fajtades om 4:e-platsen och så kommer kusken av banan och säger att hon kom tvåa.
ÄNTLIGEN fick hon visa lite grann vad hon går för, hon har absolut haft en krokig väg fram till färdig häst, med akrobatiska övningar med och utan vagn och kusk som tvååring vilket ledde till lite skavanker. Feltramp med ärrbildning på insidan av karleden och ryggproblem som treåring. Gick omkull i transporten på hösten som fyraåring och fick problem med nästa ryggkota. Hela tiden har hon dragits med lite "klen" rumpa fram tills nu. Förmodligen på grund av sin rygg?
I höst har hon utvecklats på ett suveränt sätt och blivit färdig till slut och nu tycker jag att hon fick bevisa det. Nu hoppas vi på nya framgångar...
/// ghost