Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Hur har det gått för er andra montè ryttare- jag blev lyrisk efter mitt första provlopp- attan va det gick :rofl: Skriv o berätta - :D
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Montéryttare
·
Trav Har ni haft någon häst som börjat blöda näsblod mitt i ett lopp? Hur har i så fall reaktionen varit på hästen vid blödningstillfället...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: b4nugget
·
M
Trav Vem kommer att kunna knipa titeln i år? Vältigt tidiga spekulationer men alltid lika skojj :D Norsk´n går det ju bra för som vanligt...
Svar
2
· Visningar
782
Trav Måste ju hålla lite koll på mina konkurrenter :cool: .Hur går det för er? Själv har jag hamnat lute på efterkälken :smirk: .Har en...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: lsz
·
Trav Dax för upprop! ;) Vilka har blivande stärnor födda 2004? Stam? Hur långt har ni kommit? Vad gör ni med dem? Börjat med...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 614
Senast: styggasyster
·
Trav Om du fick välja ett sto/en hingst i Svergie,och det samma internationellt,vilka skulle det bli? Bland stona i Svergie väljer jag...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: solros
·
Trav om man ridtränar en "starthäst" anser ni att man kan begära eller att det är bra för hästen att gå på tygeln under ridpass tex i manege...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 892
·
R
Trav Jag måste bara säga att jag aldrig sett en kalllbodstrvare så spänstig och fin som Moe Odin var på V75 i går, trots att banan var under...
2
Svar
34
· Visningar
2 449
Senast: jari
·
Trav -Det är vanligt att travare slår med huvudet. -Det är vanligt att travare är heta -Det är vanligt att travare har blivit misshandlade...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 714
·
Trav Hur används långbröstan? Är det som på en giggsele att bröstans remmar är dragremmar?? En bild kanske? :)
Svar
3
· Visningar
1 233
Trav någon som vet om man behöver någon behörighet/kort av något slag för att komma in i stallarna för att kunna vara med? Förra året jag...
Svar
4
· Visningar
859
Trav Jag minns bestämt att Jari kom med ett tips på något medel som funkade att tvätta TYSTO-proppar med så att de förblir mjuka??? Men jag...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: seittan
·
E
Trav Hej! Jag har en före detta travhäst som pga en senskada fick lämna travet. Det lär vara ganska vanligt att travhästar får senskador...
2
Svar
21
· Visningar
2 791
Senast: martha
·
H
Trav Hej jag tar hand om en 3årig russhingst som vi hade tänkt att tävla i trav när säsongen börjar. Jag vet inte hur jag ska kunna träna...
Svar
15
· Visningar
859
Senast: Illuzter
·
E
Trav Hej! Jag letade fakta och sökte på internet om raser som lämpar sig för trav. Man hör ju talas som varmblod och kallblod, men sedan...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: Snurrfian
·
J
Trav På Onsdag startar BR sista gången för denna säsong. Sen är det dax att "ta tillbaka" dom förlorade kilona och vila från tävling ett tag...
2
Svar
29
· Visningar
1 931
Senast: jari
·
Trav lite spin på en annan tråd....så nu ska vi se :devil: DÄR sägs det att man inte får försäkra aktiva travare.....tycker "vi" att det är...
Svar
15
· Visningar
963
L
Trav Igår var Järvsöfaks på torget i Eskilstuna och gjorde reklam för travet. Utmärkt marknadsföring :banana: En stor eloge till alla...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: Maris_
·
Trav Hur ser den ultimata travhästen ut enligt dig? När du letar efter en häst som du tror kommer att lyckas på travbanan och bli stor, hur...
Svar
17
· Visningar
1 799
Senast: lsz
·
D
Trav Nån som vet hur och varför använder man entömms bett? Hitta en bild på börjes under travutrustning, huvudlag/bett...
Svar
12
· Visningar
1 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka