T
TooFatToFly
Sv: "Nytt" sätt att anv slagrem
Humlan var ironisk mot Breakdance. Läs hennes inlägg så förstår du.
Humlan var ironisk mot Breakdance. Läs hennes inlägg så förstår du.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha? Säger du det??*Gotlandsrusset* skrev:så skulle jag ALDRIG göra. snacka om att ha en häst som tappat förtroende för en. Och att de gjorde mer skada än nytta är jag helt säker på. Jag menar allting sitter ihop. Svansen sitter i hop med ryggen och jag tror inte de e särskillt bra att dra i svansen så hårt man orkar!!!!Det finns vagnar med en böj som hindrar hästen från att slå, den har samma inverkan som en slagrem bakom baken fast den sitter inte åt.
Humelibumlan skrev:Jaha? Säger du det??
Då kanske jag ska sluta hänga i svansen på mina hästar då??
Nej nej, du får gärna komma hit och hänga lite i Humlans svans.. så du får in rätta snittzen liksom..solros skrev:Kan du inte komma ner hit och visa hur man ska göra? Åbyfolket behöver lära nytt.
Jag brukar faktiskt oxå försöka undvika den regionen.. :smirk:solros skrev:Hmm, jag slipper nog gärna hänga i hennes svans... (ta det inte som en förolämpning)
Då behövs en häst som HAR en pannlugg som GÅR att fläta, utan att hästen ser väldigt LÖJLIG ut... En sådan modell har tyvärr inte jag :smirk:solros skrev:Du kanske kan fläta in en solros i luggen... Då blir de lugna och harmoniska som hippies i Byron Bay...
*asg* Försökte få kusken tillåtelse att sätta fast Humlans maskor (en liten röd djävuls mjukis på ca 30 cm) i huvan... tyckte jag skulle vara jätte sött... det tycket inte han?!solros skrev:Vad då ser löjlig ut? Fläta du in en solros i luggen imorgon... Det måste vara en stor blomma och blomman ska vara mitt fram så det lyser framåt... den slår nog ut av strålkastarna... Det ger TUR!
Visst är det sött... en "liten" djävul som kikar fram mellan öronen..lsz skrev:Tycker att du ska värma själv och ta med maskoten !
Sött !!!!
Humelibumlan skrev:Visst är det sött... en "liten" djävul som kikar fram mellan öronen..
Men värma tänker jag fasen inte göra.... Får inte med nån långvagn, vilket är ett av förutsättningarna för att jag ska sätta mig bakom henne...
Jo just ja... Jag i svansen, Solrosen i högra örat och Lasse på polypaden i mitten?lsz skrev:.....men du skulle ju hålla i svansen.....den når du aldrig i långvagn
Hur som helst så önskar vi här hemma lycka till i morgon
God natt !