Ponnytrav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare TooFatToFly
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnytrav?

Som jag ser det är det ingen ide´att vi ältar det här längre, alla har sina åsikter och så ska det vara, hur ska annars sporten kunna utvecklas till det bättre?! Tack för att du röstade eller vad man ska säga ;) blir knivigt att leva upp till förväntningarna men vi får väl göra vårt bästa...Vad kör du för hästar då?Vi har kanske mötts nån gång ;)

just nu har jag bara en medryttarshettis jag kommer tävla i vår, men pappa säger att vi ska köpa ett russ åt mig, men det vet man ju aldrig hur det blir med den saken ! :smirk: haha . hemmabanan är väl solvalla :)
Du, jag hittar inte i ponnyronden :crazy: vilken sida och vilket nummer.. jag fick bara nr 4.. har inte fått resten :confused:

de tror jag inte vi har, tränar hästar i olika "klasser". två som är i 2.15 klassen (en monte och en travoch monte) sedan har en i 2.00-2.10 klassen och en som jag ska tävla monte me som är i 2.20 klassen så jag är i de klasser som e lätta att ta pengar ;) . vill inte lägga ut namnen me hänsyn till ägarna...

I år och till våren tävlar jag...en 2.35,1, en 2.24,6, en 2.02,3, en 1.59,7 och en 1.51,4...så vi kan nog ha mötts, men vill du inte lägga ut namnen av den orsaken är det okej ;) men som du ser tävlar jag i alla klasser...så vi kan ju ha mötts nån gång :banana:

ja två 24 klassen kanske, fast jag får stå mycke tillägg me valacken som har 2.17 i rek :) och han e LAT! vilka banor tävlar du på då? vi kanske inte ens tävlar på samma banor ;)

*Gotlandsrusset* skrev:
brukar stå på de första sidorna... men du gå i på www.sptf.nu och gå in på blanketter. där står de anmälan om körlicens (för de va de du skulle skicka va?)
ja, men jag har för mig att man kan ringa ? :crazy: :p

Dom vanligaste banorna jag tävlar på är Rättvik (självklart), Romme, Solvalla, Örebro, Gävle, Lindesberg och typ en gång om året Östersund(dubbeltravet) och Solänget (silverörnen)...händer ju att man åkt te Jägersro och Gotland också...men dom gångerna är lätträknade...var tävlar du då? :bump:

axevalla, örebro, åmål, färjestad, årjäng (ibland) halmstad, åby :) , mantorp (fast de e bara me de hästarna som går där ;) bara en av e som går bra där :). de va väl typ dom banorna :) så vi kanske möts på örebro :9 fast de e inte många proppar som passar där, jag avr inte sdär en enda gång förra året eftersom de satte proppar som 2.20 o sämre (den ena hade 2.19,9) och 2.10 och sämre (och stoet hade 2.09,6) men vi få hoppas de sätter proppar som passar mig nästa år :)

Mmm...de är hopplöst när hästen går precis snäppet fortare än proppen är lagt...jaja...vi får väl se om vi ses på Örebro te sommaren då :banana:

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: Pegasus63
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: Cactus
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
767
Senast: Tilly_85
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II