nya "trav" filmen!

Sv: nya "trav" filmen!

det var ju värsta superenkla frågan, om jag inte minns fel så var det vilken bana filmen spelades in på...valla, jägers eller åby. svårt lixxom :smirk:

Du får hemskt gärna behålla slutet för dig själv, men säg gärna om den var bra eller inte!!

Såg föresten på lunch v5 idag, och dom visade lite från filmen och intervjuade han som spelar huvudrollen, verkade inte helt bekväm och hade lite svårt att svara på en del saker,, stackarn :p men jag tror den är bra, ska bli kul å se stig h, erik å dom ;)

Min häst e me i den filmen som "stunthäst" Lobella Pay Roll heter hon :banana: Sen spelas även delar av filmen in i stallet :bump:

Den var helt okej. Men det var mindre trav än vad jag hade trott.

typiskt!! jag ville ju ha mycket trav och helst inte så mycket annat.. :smirk: men då går jag ju in med lagoma förväntningar då kanske, brukar ju bli bättre då :idea:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 494
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
648
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
614
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka