Regpapper????

lillamyggan

Trådstartare
Tänkte höra om någon vet vart jag ska vända mig för att få regpapper på min ridtravare. Han är frysmärkt så han finns ju med i statestiken men hon jag köpte honom av hade inga papper på honom. Hur gör jag??

Sv: Regpapper????

Man måste ta kontakt med den person som står som ägare hos STC, om det bara står ett namn tycker jag du ska kontakta STC så kan de hjälpa dig med adressen.

Sen måste ni skriva i en ägarskiftesblankett och skicka in till STC, kostar 525 kr, efter det är det bara att skaffa pass.

Reg.papper ska inte behövas om rätt ägare står på hästen i STC:s databas...

/// ghost

Sv: Regpapper????

Jag kollade upp honom på STCs hemsida men det stod att ägaren var okänd så det är därför ajg inte vet hur jag ska göra. Några fler tips?

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Unafraid
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Elo
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka