Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Härom dagen köpte jag ett paket hamburgerkött. Jag har aldrig köpt förut men det jag brukar köpa var slut. Så jag tänkte bättre köpa än...
Svar
8
· Visningar
1 626
Senast: MoonFlight
·
Trav Hamnar hästen på en pulsplatå, eller planar återhämtningskurvan ut efter ett tag? Jag håller koll på pulsen på min häst nu, eftersom hon...
Svar
11
· Visningar
1 371
Senast: ghost
·
Trav Försökte skicka PM till dig, men din inbox är full. Ska till Sundbyholm ikväll och kika på stallkamraten LINDY'S QUICK DAME starta...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: snurpe
·
M
Trav hur gör man om man vill börja tävla trav med en shettis?
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: mai
·
B
Trav Min pålles avkommor...det är så jädrans kul att följa dem. På torsdag startar en på Bergsåker, på Fredag startar vår egen Bodbäcksgull i...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav Ni som har unghästar,vilka insatslopp betalar ni till? Själv har jag en tvååring,och hade bara tänkt betala stochampionatet,om hon...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Nebraska
·
Trav Nu står man där men en häst som gjort bort sig ett par gånger vilket självfallet resulterar i många starter, lite pengar och få start...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 416
Senast: solros
·
Trav Kört russ på bana idag :) Var askul! Tidigare bara kört i ridhus, på körplan ute och i skogen. Tränade voltstarter :)
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Mirre
·
Trav Nej, nu är jag nyfiken på era träningsförhållanden! Själv håller jag till några hundra meter från Umåkerstravet vilket gör att jag kan...
Svar
6
· Visningar
1 182
Trav Vilken trav-ras är det som i regel är skimmel? Är det Rysk travare eller Orlovtravaren eller har jag missförstått detta..? Eller är...
2
Svar
27
· Visningar
3 574
Senast: Froken_Svar_
·
B
Trav fått min licens :bump: . Hästen gick ett jobb idag och känndes bara så himla fin. Har firat dagen med en flaska vin :angel: och är...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: bulan
·
S
Trav Min grabb och hans bästa kompis,Piggan,tog en hedersvärd andraplats i sin första start! :love: Han har nu haft Piggan i 2,5år,han...
2
Svar
33
· Visningar
1 840
J
Trav Vill höra lite reflektioner om Lähdekorpis förslag om att slopa montekvalet! Bra tycker jag iaf :bow: Artikel Travnet
2
Svar
28
· Visningar
2 039
Senast: Montéryttare
·
Trav Ja, det var ju en hel månad sen han la skorna på hyllan.. :smirk: Men visst är det kul och bra för travet... :banana: Men man...
2
Svar
36
· Visningar
1 905
Senast: Montéryttare
·
S
Trav Ja nu ska ni få höra! Louise Nathorst har provridit varmblodet Clown Rick,och säger att det är det bästa hon suttit på!! Siktar nu...
2
Svar
34
· Visningar
2 134
Senast: stally
·
Trav Tänkte börja tömköra min kallblodstravar-åring nu (10 månader). Funderar på Happy Mouth tvådelat "tränsbett" av travmodell eftersom det...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Illuzter
·
F
Trav Ska skriva upp för b-tränarlicansen nästa vecka och sitter och svarar på övningshäftet men hittar inte vart det står om stänkskärmar...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Fiddelie
·
Trav Dog idag till en följd av hjärtsvikt.22år gammal.
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Salandge
·
D
Trav vad heter dom ? nån som vet?:)
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Zenith
·
Trav Nu till sommaren blir det ju "lag" på att vi tränare ska föra journal på hästarna och deras behandlingar... Alltså allt som det är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka