Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni måste ju träna så dom kan springa så fort som det går på den bananLines skrev:Gävle är en riktig galoppbana!ALDRIG haft en felfri häst där,då räknar jag in passhästar med.Gissar på ett 20tal starter!
jari skrev:Ni måste ju träna så dom kan springa så fort som det går på den banan
Ifjol på E3 var det ju rekord "hela tiden"
BR som är galoppbenägen har ALDRIG galopperat där...
Jag har agrofobi så jag är väl kvalificerad?lsz skrev:Vi kan bilda en egen "hejjaklack".....två glada bullätande amatörer med social fobi
Då är du oxå nära att få kvala om då :smirk:cämela skrev:känner likadant som du..vissterligen har min häst bara gjort 3 starter 4 imorgon men hon har galloperat i alla och et är så svårt att komma med i nolloppen å fristarterna är slut. hoppas poletten kan trilla ner nångång!
Alltså- Humlan är min häst smeknamn... Hon är ´lite speciell... det är hennes matte oxå, men hon slipper vara i boxen..bulan skrev:Kan vara kul att få se en galning... hmm... eller sa du INTE . Kan iallafall vara en bra förberedelse att veta hur jag själv kommer att bete mig när det är dax
Nej, vad trist!cämela skrev:mmm..ikväll fick hon en fin rygg och unerupploppet hejlös oprovocera gallopp. en riktig fegis som galloperar irekt nåt krävs av henne. jaja. sånt är livet..
ghost skrev:Finns det ingen smålänning här som ska till Kalmar i morgon då???
Jag ska dit även om det också är en "galopp-bana".
/// ghost
ghost skrev:Den där gröna studsande saken har bra galopp-takt ja.
Jag vill oxå ha ett bra spår *trumpen*cämela skrev:nu du! nu fick hon spår 1. dvs spets från start till mål (haha man kan ju hoppas)
Precis så tänkte vi gör på tisdag... Det är vinna eller försvinna som gällercämela skrev:inbyflickan heter hon. det värsta är ju när man vet hur kapabel hästen är. hon ahr haft problem i munnen förut och åkte 150 mil tor för operation et är borta nu men änå å om tar i högertömmen för mkt så galloperar hon,. så det är bara att ladda ooch köra så länge lampan lyser på torsdag haha.. vad heter dina hästar?
Humelibumlan skrev:Men jag har ännu inte lyckats klura ut hur man vinner från 11 spår auto...
Ja? Hur är det möjligt att vara tippad, när man har minst pengar, sämst rekord och sämst spår?lsz skrev:Ni är tippade 4:a i programmet så vi är fler som tror och hoppas på en bra placering
Apropå programmet.....vad tycks om den "nyutarbetade" varianten ?
(Vi är lite inblandade där.... )
Humelibumlan skrev:Ja? Hur är det möjligt att vara tippad, när man har minst pengar, sämst rekord och sämst spår?
Fast i detta fallet, kan det ju vara en stor fördel om man anses vara en "bra rygg" och blir nedsläppt...
Jag tyckte nya programmet var väldigt bra!