Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni måste ju träna så dom kan springa så fort som det går på den bananLines skrev:Gävle är en riktig galoppbana!ALDRIG haft en felfri häst där,då räknar jag in passhästar med.Gissar på ett 20tal starter!
jari skrev:Ni måste ju träna så dom kan springa så fort som det går på den banan![]()
Ifjol på E3 var det ju rekord "hela tiden"![]()
BR som är galoppbenägen har ALDRIG galopperat där...
Jag har agrofobi så jag är väl kvalificerad?lsz skrev:Vi kan bilda en egen "hejjaklack".....två glada bullätande amatörer med social fobi![]()
Då är du oxå nära att få kvala om då :smirk:cämela skrev:känner likadant som du..vissterligen har min häst bara gjort 3 starter 4 imorgon men hon har galloperat i allaoch et är så svårt att komma med i nolloppen å fristarterna är slut. hoppas poletten kan trilla ner nångång!
bulan skrev:Kan vara kul att få se en galning... hmm... eller sa du INTE![]()
. Kan iallafall vara en bra förberedelse att veta hur jag själv kommer att bete mig när det är dax
![]()
Nej, vad trist!cämela skrev:mmm..ikväll fick hon en fin rygg och unerupploppet hejlös oprovocera gallopp. en riktig fegis som galloperar irekt nåt krävs av henne.jaja. sånt är livet..
ghost skrev:Finns det ingen smålänning här som ska till Kalmar i morgon då???![]()
Jag ska dit även om det också är en "galopp-bana".![]()
/// ghost
ghost skrev:Den där gröna studsande saken har bra galopp-takt ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vill oxå ha ett bra spår *trumpen*cämela skrev:nu du! nu fick hon spår 1. dvs spets från start till mål (haha man kan ju hoppas)
Precis så tänkte vi gör på tisdag... Det är vinna eller försvinna som gällercämela skrev:inbyflickan heter hon. det värsta är ju när man vet hur kapabel hästen är. hon ahr haft problem i munnen förut och åkte 150 mil tor för operation et är borta nu men änå å om tar i högertömmen för mkt så galloperar hon,. så det är bara att ladda ooch köra så länge lampan lyser på torsdag haha.. vad heter dina hästar?
Humelibumlan skrev:Men jag har ännu inte lyckats klura ut hur man vinner från 11 spår auto...![]()
Ja? Hur är det möjligt att vara tippad, när man har minst pengar, sämst rekord och sämst spår?lsz skrev:Ni är tippade 4:a i programmet så vi är fler som tror och hoppas på en bra placering![]()
Apropå programmet.....vad tycks om den "nyutarbetade" varianten ?
(Vi är lite inblandade där....)
Humelibumlan skrev:Ja? Hur är det möjligt att vara tippad, när man har minst pengar, sämst rekord och sämst spår?![]()
Fast i detta fallet, kan det ju vara en stor fördel om man anses vara en "bra rygg" och blir nedsläppt...
Jag tyckte nya programmet var väldigt bra!![]()