Lyckan är fullständig!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Sv: Lyckan är fullständig!!

AHA,Humlan på tisdag,skall hålla stenkoll,tro inte ni kommer undan Stallys hököga!!! :banana: :D

Nu har jag lokaliserat loppet,och lita på mig,stenhård tummhållning var det härifrån!!!! :banana: :bump: :banana: :bump:

Nu bitervi på naglarna och inväntar resultatet på sista loppet på Rättvik denna afton....... :eek:

Kan jag absolut förstå!!Med en sådan utstrålning!! :banana: :bump:

Humelibumlan skrev:
*Funderar på varför Humlan inte möter Chardonna på tisdag...* ;)
Ston högts 43000:- o 20´i första ;) :p Du kunde ju fått komma 2:a :angel:

Hm ja det tyckte vi oxå skulle har varit bra, men våran tränare har ju dels flyttat till dalarna och har närmare till Rättvik och sen brukar det vara ganska så hårt på E-tuna... Nu blev det skit av det hela i alla fall... Hon fick tredje inner och helt omotiverat släpte hon grejerna och hoppade och var på nypen att bli diskad... Men sen hade hon försökt tagit i kapp och gått som ett ånglok... Så nu laddar vi mot B-loppen... *suck* OBS det är andra hands information från karln som var något besviken... Det kanske är lite positivare tongångar om någon dag... Två timmars bilkörning enkel resa är inte så jättekul... Som tur är var de tre i bilen ialla fall så det håller sig vakna...

Ja,läste just resultatet.....Men vi har alla varit där,nu är det bara att se fram emot nästa lopp,detta är redan avslutat.

Min gubbe körde storfavorit i onsdags,5!!!!!Omstarer slutade 6:a,har varit skitdeppad,men nu är det glömt,och vi siktar på nästa start.

Gonatt,Stally.

Ibland är det som förgjort med omstarter... Jodå det är bara att ta nya tag, jag tror att karlns tillfälliga deprission kommer sig av att de även har beslutat att göra sig av med "gamlingen" som har varit konvalecent, de har ju haft honom sen han var 1,5 år så det har ju blivit en kompis det oxå med alla turer fram och tillbaka... Och så har man ju alltid så stora förhoppingar när de har varit bra en längre tid...

Ja det är nog dags för mig oxå att säga god natt, jag orkar inte vara vaken tills de kommer hem...

Jomen är det du som är rödlätt med ett stänk av gråton,då va det dej jag talade om.... :love:

Visste inte du var begåvad att tala... :angel: ;)

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Utrustning Är ute efter en ny sadel till min grabb igen, han är en tämligen halvsvår nöt att knäcka för tillfället. Han är en travare i...
Svar
12
· Visningar
2 748
Senast: Tagliabue
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
Hundträning Hej! Jag har en underbar kastrerad hanhund som är en korsning mellan labrador/rhodesian ridgeback. Han är nu 2 år. Jag och min sambo...
Svar
4
· Visningar
851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka