Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Var på valla igår och pratade med Stefan och han hade en rolig överraskning till mig! Min älskling ska kvala onsdagen efter...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Japanesen
·
J
Trav Imorgon åker mitt/vårat fina Kallblodsto på "träningsläger" Hon ska till en tjej som typ: Kör turister på vardagarna och tävlar på...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: jari
·
Trav Har just blivit meddelad att "vår" läktare är BOKAD av Västerbo! Inte deras fel men fy f för solvalla! :mad:
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 596
Senast: Montéryttare
·
Trav För tre veckor sedan kördes det provlopp på banan. En häst stannade i volten framför en annan, varvid den sista hästen körde upp i...
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: Nebraska
·
Trav ...eller inte, men tack för det :crazy: men iofs har ju påtryckningarna gjort NÅT iallafall......men att vi som var "lagliga" fått...
2
Svar
22
· Visningar
1 473
Senast: solros
·
Trav hur länge får ett kallblodsto trava vidare på banan? Kan man efter den ålderna avregistrera hästen som aktiv travare och i samma veva...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Scorpan
·
M
Trav Vad betyder ua när det står i resultatet? som tex här solvalla om man ser på hästen Harry Du Vivier.
Svar
3
· Visningar
864
Senast: ghost
·
V
Trav hur tränar ni era hästar som startar/ska starta? har ni något speciellt schema att gå efter? hur ofta åker ni in och kör på banan...
Svar
4
· Visningar
835
·
Trav Det är bara för varmbloden att flytta på sig, det finns INGEN som Faxen!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Svar
10
· Visningar
946
Senast: stally
·
Trav Någon som startat på den distansen nån gång?
2
Svar
20
· Visningar
1 876
Senast: Anrarhiboul
·
S
Trav Nu är det så att min travponny har gått å skadat sig! Vi skulle prova en ny vagn inför en kördressyr tävling å vi kom inte lågnt. han...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Nebraska
·
Trav Någon vänlig själ här inne som kan hjälpa mig med att luska ut vilken tid Elitloppet går imorgon? Har försökt att hitta med det står...
Svar
4
· Visningar
1 999
Senast: kirin
·
L
Trav jag kör då trav och har bara sätt shettis, russ och korsningen shettis/russ som tävlar i ponnytrav. har ni sätt några andra? har läst om...
Svar
16
· Visningar
1 480
Senast: Lozzan
·
M
Trav ..Nån som planerat och gå? Funderar på att strosa runt o drömma o ha lite skojj o träffa folk iaf... menar, det finns ingen ursäkt när...
Svar
18
· Visningar
1 259
·
Trav Jag köpte ju en 2åring efter giant chill för några månader sedan...nu har vi tömkört och tömkört och tömkört...och vi börjar snegla mot...
2
Svar
32
· Visningar
2 094
Senast: cusan
·
J
Trav Hade ju hittat ett perfekt lopp till min häst, men så blir han enda reserv...hon ville ju starta där! :mad: Nu får hon istället...
Svar
9
· Visningar
801
Senast: giffan
·
Trav Tittade på denna bilden och såg att det var en skimmel med, någon som vet vad den heter??
Svar
1
· Visningar
827
Senast: shattis
·
Trav alltså, hur mycket längre springer hästarna i andraspår än de innanför? :crazy: :rofl:
Svar
1
· Visningar
7 357
Senast: solros
·
Trav fast de är påhittade och bor i ett internet stall :smirk: Är det många av er som spelar travspel på nätet :cool: Blir ju lite...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Japanesen
·
A
Trav Är det någon som har koll på vad för "förslag" STC jobbar med vad gäller amatörträning av häst? Jag läste någonstans (Ronden, travnet?!)...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Anrarhiboul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025