Sv: Arg!

Då var det väl er jag hörde då!!! Härligt livat var det iallafall.
Trist när folk inte visar respekt för att andra inte ser, Det blev iallafall lugnare med flaggandet när han galopperade ,va? Det brukar ju sloka några flaggor efter försöken.

Har iallafall en känsla av att Solvalla tar saftigt betalt för att boka upp en läktare så där... Undrar vart de pengarna tar vägen?
Direkt i prispengahögen kan man väl hoppas då. så att det kommer något gott av det .

Ja jag brukar höras!Iaf till Faksen gått i mål.Sen kraxar jag bara!*ler*

Nej, inga bokade platser!

De har ordnat bussar för alla som vill åka med dem och och få en tshirt och få sitta på läktaren. 250 kr tror jag att det kostade, men man kunde även enbart köpa tshirten oxå...

Jag gillar inte heller att man ska kunna boka läktare osv, de förlorar de som är där enbart för upplevelsen och för att de älskar trav och elitloppet och får istället en del folk som har råd att betala...

Vi får väl hålla oss nedanför den uppbokade läktaren och hålla låda där i år då.
Håller med: INGA BOKADE PLATSER. :mad:
Ungeför lagomt till finalen så hörs man inte speciellt mycket längre :crazy: Har alltid undrat varför :confused:

Ja men det är som att köpa till sig "fansen".....dom sóm inte hejjar på VD får inte sitta...*långnäsa* Nääe, nu blev jag ännu mera irri ....

Har bokat en plats på Västerbos läktare :) :) Fick boka genom Sundbyholms travbana,det kostar 250kr me t-shirt, plats på läktaren, program o entre så sluta gnälla.Ni kan oxå sitta där!!!

Men vi som INTE hejar på VD...och ändå får betala entre ...UTAN t shirt....vi får inte vara på läktaren då??? Sjukt.... ALLA skall få vara där dom vill vara en sån dag.....

Även detta år har Travkompaniet bokat platser på läktaren i sista sväng... Och det tycker jag är lite tråkigt för oss som vill sitta där! :mad:

martha skrev:
Vart ska jag nu sitta ????????? eller så får jag väl snika till mig en t shirt av micke så kanske jag får sitta jag med :angel:

Min gubbe har fått en T-shirt, men vi kommer inte att åka dit......alltså blir det en plats ledig på läktaren som du kan "snacka" till dig.

Vet inte om alla tröjor är numrerade men vår har ett nr på vänster ärm (du kan få ett gratisnummer av min man om du vill alltså :o :angel:

Martha.Pratat med Valla nu.70% är bokat.Det är en större läktare dom hyrt i år.
Gubben hade fattat att folk va missnöjda och troligtvis går det inte att boka nästa år!Trevligt när de kan ändra sig!!

Men SHIT, hur dumma fårdom bli! Boka läktare..... tur att man håller sig på stallbacken i år, orkar inte bråka om platser oxå :D

Är du på backen?Rider du monteloppet?Då kanske vi ses...... :banana:

stally skrev:
Är du på backen?Rider du monteloppet?Då kanske vi ses...... :banana:

Tyvärr kom man inte med, men andra hästar som startar o så ;) :D Själv då? Start-häst, eller ridet du? :o

Spännande vilka har du till start!?Näe,jag rider inte,vi har bara kvalat till monten,Gråberg du vet...... Jag jobbar där.....Skulle gärna rida men börjar bli gammal o stel...... :cry:

Starthäst imorn :eek: Häst nr:1 i lopp 1 :eek:

stally skrev:
Spännande vilka har du till start!?Näe,jag rider inte,vi har bara kvalat till monten,Gråberg du vet...... Jag jobbar där.....Skulle gärna rida men börjar bli gammal o stel...... :cry:

Starthäst imorn :eek: Häst nr:1 i lopp 1 :eek:

I morrn! Kul, hoppas d går bra då, men det ser ju bra ut för er.. En en av "mina" gamla monté hästar är med i samma lopp, Accina!
Vi har flera hästar, på både lördag o söndag... jag jobbar inte, är bara montérytare som får hänga med o hejja på mina "rid-hästar" hehe... hade hoppats ha med till start i montéloppet, men det klaffade inte :( tyvärr... Men skulle du vara på stallbacken på söndag?? :d då kanske vi som sagt ses :D

Jo Gråberg vet jag, sämsta ryttaren jag sett hahahaaaa... ska fråga Hultman ärligt på söndag om han börjat gilla galopp och att förlora hahaaaa... alltid kan man reta nån :devil: :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 881
Senast: hastflicka
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
23
· Visningar
1 560
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Senast: skiesabove
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka