S
stally
Sv: Arg!
P-A,och clown
P-A,och clown
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stally skrev:Hoppas du inte tror jag har något emot Gråberg!Tvärtom!
Han rider vår häst,då han är absolut totalt orädd och har en fantastisk vinnarinstinkt!!
Han sa till mig efter monteloppet elitloppsdagen,att det bästa var att rida defileringen i söndags,en otrolig känsla att se all publik!Det kan man förstå.Han är en sällsynt ödmjuk och trevlig person som ger monten i Svergie det ansikte utåt som den så väl behöver.
Sedan må han flaxa hur mycket han vill,han gav Energetic ett perfekt lopp,men bästa hästen vann
martha skrev:haha...den "vita" ryttaren" fick mig att gapskaratta iallafall Där kan man snacka flaxa.........
martha skrev:men han såg ju inte klok ut
jari skrev:Snyggt!
martha skrev:Må så vara, ...att han är duktig, men tillsammans med de andra så såg det bara pinsamt ut
Montéryttare skrev:Får jag fråga var det är som är snyggt?!?! Jag skulle bara vilja blunda för den bilden Men hästen var jätte fin!
jari skrev:Tucker det ser snyggt ut när Ryttaren kan rida genom sista sväng (om det nu är det) Istf att panikartat försöka hålla sig kvar på hästen som den största delen av våra andra inhemska ryttare gör
jari skrev:Snackar vi om samma bild??
Inte samma ryttare heller tror jag.. PA nollkoll??? tror jag inte!
Nä du, jag tror som ngn annan trodde, att du är lite avundsjuk bara...
Tack!Montéryttare skrev:Men Varsågooood, ni får gilla honom och anlita hnom hur mycket ni vill...
jari skrev:Tack!
Men du behöver inte kalla mig för Ni , jag duar ju dig!! :smirk: