Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stally skrev:Såg att du kvalat Accina,såg oxå ett g efter tiden.......
stally skrev:Men Accina är ju bra..... Nåväl,det går som det går.... Vi kan iallafall inte skylla på spåret,hoppas på en matlapp......men han är snabb ut,om han håller sig i trav.
Men du vet vi var tvungna att ta en riktig ryttare,de orutinerade monteryttarna hade aldrig klarat av vår pajas.....
(kul o retas )
För övrigt så kanske det är Hultmans gamla "pojkdröm" att pyssla med galopp
stally skrev:Spännande vilka har du till start!?Näe,jag rider inte,vi har bara kvalat till monten,Gråberg du vet...... Jag jobbar där.....Skulle gärna rida men börjar bli gammal o stel......
Starthäst imorn Häst nr:1 i lopp 1
Lines skrev:Vad har ni mot Gråberg .Jag har inte sett han i ett lopp-mn slår man upp statestiken så har han ridit fem lopp i år.En seger och tre tredjepris.Inte illa.han är helt ny i sporten,vad begär ni
Lines skrev:Vad har ni mot Gråberg .Jag har inte sett han i ett lopp-mn slår man upp statestiken så har han ridit fem lopp i år.En seger och tre tredjepris.Inte illa.han är helt ny i sporten,vad begär ni
lsz skrev:Jag har sett honom rida (ser jobbigt ut....inget för mig) och tror att det är nyttigt med lite olika idéer/konkurrens ...bra idéer kan man anamma och de dåliga faller på eget grepp...naturligtvis inte enbart inom montén.
Lines skrev:Usch,låter nästan som avundsjuka som lyser genom?Ska du kritisera någon är det väl Hans G?
Lines skrev:Jga vet inte,bara att du haft en väldigt trist attityd mot honom här.Och den som förlorar mest anseende på det är så klart du själv.
jari skrev:Såg honom idag
Annat än dom "Flaxare" jag är van att se!!
Tror att han har suttit på hästryggen i dessa farter mer än någon som var med i det loppet.. + alla i Sverige som jag sett flaxa omkring iaf, nja finns väl ngt undantag då... men inte många
Skulle nog kunna få rida min häst tom
jari skrev:Annat än dom "Flaxare" jag är van att se!!