Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Vad krävs för att rida montè? Ålder, vikt, utbildning m.m. Hur går det till? Tacksam för svar
2
Svar
21
· Visningar
2 094
Trav Vad menas med det egentligen? Läste det nyss i en startlista och har aldrig sett det tidigare.
Svar
17
· Visningar
2 018
Senast: Snurrfian
·
Trav har köpt en nissevagnen qh...och håller nu på att kolla efter en sele att ha till träning och kanske de första tävlingarna om jag har...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: cusan
·
Trav har ni upptäckt någon gemensam nämnare för hästar som går riktigt bra på banan? rent lynnesmässigt menar jag nu.... Min pålle (03) är...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 772
Senast: ghost
·
Trav Årets sensation?! :banana: :bump: :banana: Vilket lopp den märren gjorde igår! Man tror ju knappt att det är sant fast man har...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Senast: Nebraska
·
S
Trav Den franska kanonen Kart de Baudrairie avled idag efter en träningsrunda. Enligt killarna på Tv(Dagens Rätt) så brast troligen ett...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: Jamtland
·
Trav ...kolla här :D http://www.guiden.se/article.jsp?article=1709&category=42
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Nebraska
·
M
Trav Nu har jag klurat och kommit på, om jag rider m spärrgrinna, fäster ett par tyglar i den som sen löper genom martingallen... får man ha...
Svar
15
· Visningar
1 080
·
R
Trav en undran...hur länge är det som b.licensen kan ligga utan att man plockar ut den? är det 3 el 5 år el har dom ändrat på det?
Svar
2
· Visningar
813
Senast: raven_82
·
C
Trav för jag vet ju det att ni alla älskar honom
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: cämela
·
Trav Idag var det då dags för trippen ut till Kent Knutssons paradis. När man åker dit slås man av den vackra naturen och de underbara...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: minihopp
·
B
Trav Man har ju fått se bilder på hästar i arbete. De flesta har ju försökt knäppa häst och misslyckats någon gång...låt oss visa våra...
Svar
19
· Visningar
2 371
Senast: jari
·
M
Trav Idag dog Sundbyholms travstjärna Titan Ås. :cry: Nu springer han på de grönaängarna och har det bra! Vi tänker på dig Titan!! :cry:
2
Svar
32
· Visningar
3 262
Senast: Kexet
·
Trav Hur lång tid är det karens på det? Nån som vet det? är det 36 timmar eller? :bow: ///Karro
Svar
5
· Visningar
1 733
Senast: solros
·
Trav Hujamejjen ciket nr idag...bilder på alla bukehästar :D Madame Dust, Gloster, sen min "gamla konvalecent" Joy Ås och Black Flyer fick...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Montéryttare
·
Trav En kompis mamma fyller jämt, och Åke är idolen... Nån som vet om/vart man kan köpa en Åke-tröja??
Svar
1
· Visningar
1 646
Senast: lsz
·
J
Trav Någon som har någon idè ang. följande problem? Min häst är väldigt osäker från start, så fort man vänt upp går han i passgång och...
2
Svar
35
· Visningar
3 291
Senast: Montéryttare
·
M
Trav Hej! jag har en liten fråga.. mn man har en häst m karens på 2 dagar vad innebär det då? gissar på att man inte får starta under dom...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: NinasApache
·
Trav Jag skulle gärna vilja hitta bilder på mina gamla "passisar". Jag kan ju visserligen beställa vinnartavlorna men dom är inte billiga...
Svar
7
· Visningar
4 823
Senast: gladys
·
D
Trav Hej på er allihopa! Har precis fått hem min fölreg.blankett. Första fölet & jag har en liten fundering hur mycket anm.avgiften för...
Svar
1
· Visningar
693
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V