Västerbo Daylight

Sv: Västerbo Daylight

Funderade på vem det är också. Men att döma av att de andra hästarna är så nära henne så måste det väl vara efter målgången. Ryttaren ser ju inte ut att vara Nathalie Henry så då måste det väl vara Louis Baudron eller G Gillot

b4nugget skrev:
Funderade på vem det är också. Men att döma av att de andra hästarna är så nära henne så måste det väl vara efter målgången. Ryttaren ser ju inte ut att vara Nathalie Henry så då måste det väl vara Louis Baudron eller G Gillot

Jag tror det är Gillot G. Hon har inte sitt "norska" huvudlag på sig.. Tror det var när Nathalie satt upp som det kom på... (spekulationer) :D

Jag tror också på Gillot. Bilden ser inte ut att vara från Vincennes, det är bara Gillot som har ridit henne på någon annan bana.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 354
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är en person med väldigt mycket ångest/nojor/tvångstankar kring saker. Och när jag skriver detta ber jag er som svarar att ha...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: MJLee
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 039
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 317
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10