Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav min häst har varit i proffsträning och kommit hem igen.hon har gått me järvsöfaksbett, bygelbett och andra hemskheter eftersom tränaren...
Svar
14
· Visningar
2 037
Trav Har funderat ganska länge på huruvida man är skyldig att meddela stc när man slaktar hästen. Kommer ihåg sen jag jobbade på sekris att...
Svar
12
· Visningar
1 397
R
Trav Skulle va kul att höra vad ni tycker. Vet nån om den även finns som framsko eller är det en allround variant?
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: b4nugget
·
Trav Någon som ska till Jägers på tisdag? Jag ska dit och heja. Ska bli kul att se Steinlager och alla dom andra elithästarna :). Förr...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: linafina
·
T
Trav Har fått erbjudande om att leasa en (för träning och ev. tävling) val. 01:a som är ostartad men i bra kondition. Ägaren ber mig nu komma...
Svar
6
· Visningar
10 017
L
Trav Om man vill vara med på bygdetrav. Måste hästen vara kvalad, eller får man vara med ändå?
Svar
2
· Visningar
861
Senast: radi2
·
M
Trav Nån som var där igår och tittade på tävlingarna? Jag var där och kikade och hejade fram min vän i sista loppet..tyvärr blev det...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Matiz
·
Trav Japp, nu är jag tränare igen. Okej, jag har ju ingen b-licens så tränare på pappret är jag ju inte ;) Men min pappa har haft några...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Matiz
·
Trav Nu har världens bästa häst världsrekordet med :love: :bow: .
Svar
18
· Visningar
1 341
Senast: AnnaJue
·
Trav Jag har skaffat mig ett nytt projektarbete efter konvalescenten som jag inte fick att funka. Den här gången blev det en fräsch...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 650
Senast: ghost
·
S
Trav Har precis blivit inryckt i tarvvärlden och jag undrar om nån har tips på vart man kan hitta resultat efter lopp, ej v75. Nån sajt...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Sonita
·
P
Trav va tusan betyder det såg et stå på en häst...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: ghost
·
N
Trav Efter som jag vet hur :devil: svårt det är med trav, har hållit på i mer eller mindre 20år, så önskar jag alla att få uppleva det jag...
Svar
6
· Visningar
1 395
Senast: Snurrfian
·
Trav hoho...på måndag smäller de, vem tror ni vinner SM?jag hoppas på zabine, hon är värd de efter alla år...vad tror ni? :banana:
Svar
8
· Visningar
996
Senast: ameo
·
Trav Min kära ponny är tio år i år och har tävlar i ponnytrav sedan hon var 4. Hon börjar säga ifrån att hon inte vill springa längre. hon...
Svar
16
· Visningar
1 165
F
Trav Någon här som vet om travselar i storleken shetland även passar minishettisar? Hur liten kan en travsele i storlek shetland bli (dvs...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: giffan
·
Trav Sprang på ett nytt ord, så nu måste jag ta reda på vad det är! :) Resgjord! :confused: Jag misstänker ju skarpt att det är...
Svar
8
· Visningar
1 796
Senast: Krims
·
F
Trav En sulkysits eller en speedcartsits? Eller inget av det kanske? :confused: Har nämligen ingen aning om hur sitsarna sätts fast + att...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Fjunet
·
Trav Hur gör ni de dagar som är så här "otäckt" varma då hästarna/ponnyerna ska tävla? Var iväg idag, och båda mina ponnyer gick rätt...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Jamtland
·
S
Trav Tittar runt efter en tävlingssulky som jag ska ha till mitt stooora varmblod... Jag vill hällst ha en Royal men jag vet inte vilken...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka