Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav Tänkte kolla med er som vet hur montén i frankrike/italien funkar! Stefan har bestämt sig för att min ena polle ska börja tävla i...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: Japanesen
·
Trav Några av er kanske minns att vi var nära att köpa ett årsföl i fjol!? Hur som helst så blev det inte av.....vi fegade ur...Nu fick jag...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: Lilla
·
Trav har tittat på nya selar i helgen på en travbana....försäljaren påstod att de helgjutna i gummi var bäst? ( whalstens tror jag det var)...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: cämela
·
Trav Har ganska nyligt fått en varmblodsvallack på 7år där förra ägaren har gett upp pga av hästens skadeproblem. det är en häst med väldigt...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Lena
·
J
Trav Tycker att det går alldeless för trögt här inne! Tänkte kolla hur det har gått för era hästar? Hur många starter, hur många...
2
Svar
27
· Visningar
1 964
Senast: Duff
·
T
Trav Vart kan man lära sej mer om monté?
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Trotting_horse
·
Trav vad som hände på åby förut? de ropade LÖS HÄST! och sen låg nån under en filt och väntade på ambulans. nån som vet?
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: jos
·
Trav vad hette den hästen som han skriver mycket om i sin bok? har helt tappat det ur minnet och det STÖR mej! den han skriver mest om i...
Svar
7
· Visningar
1 536
Senast: Emmahpemma
·
S
Trav Till min stora förvåning står det ett sällskap från Finland på gården för att titta på vår 1-åriga hingst. Funderar nu vad händer OM han...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: jari
·
Trav Vad är en Wicktoryvagn ??? en rockard vad jag förstår men har någon en bild på hur en ser ut?
Svar
1
· Visningar
681
Senast: ghost
·
B
Trav Är det någon som vet vad låten heter som spelas vid defileringar? Är det olika på olika banor? Min dotter tror att det är någon låt från...
Svar
5
· Visningar
9 939
Senast: Jamtland
·
Trav Har jag fått min svarta travare som jag drömt om i hela mitt liv, alltså en SVART häst.....min frasyska har ju ett franskt pass som...
2
Svar
22
· Visningar
2 139
Senast: jari
·
Trav *suck* Ser ni den röda tråden här... Livs 15 0-3-1 39 600 kr 16,2k 17,1m 19,9am Ro 050729-3 6/2140 0 ug F 050718-5...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 775
G
Trav Är det så att när hästen rids används andra muskler än vid sulkyträning? kan man ersätta vissa arbetsmoment i körning med ridning? Hur...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: Fager
·
D
Trav Montésadel Vad använder ni för sadel när ni rid/monté-tränar? Har ingen montésadel så jag rider i en stübben rex (hopp, ponny storlek)...
Svar
9
· Visningar
1 868
Senast: Montéryttare
·
T
Trav Finns det några travtidningar som man kan vara medlem i förutom travronden?
Svar
4
· Visningar
2 072
Senast: Trotting_horse
·
Trav Lite spinn-off på ghosts tråd om den GB-reggade hästen... Ett föl som importeras med sin mamma blir mockinländare, så skrev Lines i...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: martha
·
Trav Tycker det är lite "dött" här på trav forumet :smirk: men de flesta verkar ju ha starthästar, duktiga såndana oxå :bow: så detta är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 161
Senast: stally
·
Trav Vad är det för regler som gäller i år egentligen?Skillnanden mellan amatör och proffstränad? Och visst är det så att man inte får något...
Svar
14
· Visningar
1 885
Senast: Zandrah
·
Trav är det en stor fördel att ha en tryckvagn i jämförelse med en rockard utan sådant?! hur använder man den på bästa sätt? står i valet o...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: Moppa123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka