Humelibumlan
Trådstartare
Sv: Tankar och ideér tack!
Men grejen är att hon travar typ 2-3 steg, sen flyger hon bara rakt upp och det finns lixom ingen anledning till att hon ska göra det, sen studsar hon där ett tag, för att sedan fara iväg somen kanon kula och se ut som en bländande bäver..
Hon gillar inte andra hästar och det verkar vara dem hon lägger fokus på i starten... Hon har inge problem i kurvor eller volter..
OBS! I varannan start bara... Kan man kanske köra provlopp varannan? Så kan hon hoppa där?
Humlan är vrång i alla situationer... men de flesta situationer kostar mig inte så mycket pengar att det irreterarmartha skrev:exakt de orden sa alla om min häst + att dom inte kunde "begripa" varför jag inte kastrerade vrångskallen
Men jag visste att han INTE var vrång, jag kom bara inte på VAD det var för fel...han travade också som en gud tills galopperna kom, eller jag SÅG när den skulle komma, men det sa kuskarna att dom inte märkte....min hoppade antingen i starten, in eller utgång av kurvorna...ganska typiskt patellahästar, han hade aldrig synliga hakningar, utan dom kom bara i dessa situationer....de ggr han hoppade efter op var att han blev störd på ett eller annat sätt....
Men grejen är att hon travar typ 2-3 steg, sen flyger hon bara rakt upp och det finns lixom ingen anledning till att hon ska göra det, sen studsar hon där ett tag, för att sedan fara iväg somen kanon kula och se ut som en bländande bäver..
Hon gillar inte andra hästar och det verkar vara dem hon lägger fokus på i starten... Hon har inge problem i kurvor eller volter..
OBS! I varannan start bara... Kan man kanske köra provlopp varannan? Så kan hon hoppa där?