AHA! Ăr DU min hare?Men för oss som inte Ă€r avslöjade Ă€r det underhĂ„llande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AHA! Ăr DU min hare?Men för oss som inte Ă€r avslöjade Ă€r det underhĂ„llande.
japp skyldig!AHA! Ăr DU min hare?
SĂ„ bekymrad jag har varit för att ha gjort rĂ€tt nĂ€r jag skickade ivĂ€g paketet. Var helt övertygad om att det skulle fastna i tullen och speciellt nĂ€r jag insĂ„g hur dumt det kanske var att anvĂ€nda lĂ„dan som det hĂ€r varit hagelskott i.AHA! Ăr DU min hare?
Haha, jag sÄg allt i 'vad gör vi' att du skrev om stickprojekt. Sneaky, sneaky! Jag har försökt glo i hantverkstrÄdar och trÀdgÄrdstrÄden (sofistikerade frön jag fick ju )japp skyldig!
SÄ bekymrad jag har varit för att ha gjort rÀtt nÀr jag skickade ivÀg paketet. Var helt övertygad om att det skulle fastna i tullen och speciellt nÀr jag insÄg hur dumt det kanske var att anvÀnda lÄdan som det hÀr varit hagelskott i.
Jag har inte hunnit med sÄ mycket projekt varken hantverksmÀssigt eller trÀdgÄrd de senaste Ären, men gillar det mycket. Stickningen Àr min avkoppling och ja halvvantar Àr guld nÀr man gÄr med hund!Haha, jag sÄg allt i 'vad gör vi' att du skrev om stickprojekt. Sneaky, sneaky! Jag har försökt glo i hantverkstrÄdar och trÀdgÄrdstrÄden (sofistikerade frön jag fick ju )
Tack sÄ jÀttemycket för allt! Jag abslut avgudar lakritsbollarna, sÄ sjukt goda, och handvÀrmarna Àr perfekta för jag hatar vantar nÀr jag ska hÄlla i koppel.
Du fÄr se till att göra mer tid för det! Verkligen underbara saker, jag Àlskar att kunna anvÀnda nÄgot andra skapat. Har bÄde stickade och filtade tossor att anvÀnda i mitt dragiga hus ocksÄ.Jag har inte hunnit med sÄ mycket projekt varken hantverksmÀssigt eller trÀdgÄrd de senaste Ären, men gillar det mycket. Stickningen Àr min avkoppling och ja halvvantar Àr guld nÀr man gÄr med hund!
Du har pmJa det Àr jag
Haha jaDet Àr för att du Àr min pÄskhare?
Littlejohn - FraggeltessPĂ„skhare >> mottagare
Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili
Blacksmithfarm - lil-sis
cili - Takire
Snurrfian - Sel
HÀrligt! Det var ju inga kattleksaker men tÀnkte de kunde passa ÀndÄ sÄ kunde jag köpa allt pÄ samma stÀlleNu har jag Àntligen öppnat den resterande delen sÄ hÀr kommer bilden Stort tack Cambodia!
Snurrgrejerna Àr katterna fundersamma men fascinerade av. TvÄlen doftar gott och chokladen Àr verkligen mums Provsmakade chili/passion idag och den blev favoriten! Tror den blir perfekt till kaffe och vin, inget som man vrÀker i sig utan tar nÄn bit lite dÄ och dÄ
Kanske var ödet du skulle lÀsa fel pÄ den Jag Àlskar dofter och all form av parfym/doftljus/tvÄlar etc sÄ perfekt för mig! Men jag har tidigare jobbat med att sÀlja rökelse sÄ jag Àr lite hÀrdad just nÀr det gÀller dofter...HÀrligt! Det var ju inga kattleksaker men tÀnkte de kunde passa ÀndÄ sÄ kunde jag köpa allt pÄ samma stÀlle
TvÄlen lÀste jag som sagt helt fel pÄ och blev lite övervÀldigad av doften, men jag klarar ju inte av dofter alls sÄ tur att du gillade den
Jag Àr oskyldigVild chansning: @Fraggel_Tess Àr du min hare?