Jag menade att jag är periodare här på Buke. Ena perioden skriver jag ingenting men nästa period så är jag aktiv och så varvar det påHar du lust att förklara lite? Jag brukar vara hyfsad på gåtor i vanliga fall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menade att jag är periodare här på Buke. Ena perioden skriver jag ingenting men nästa period så är jag aktiv och så varvar det påHar du lust att förklara lite? Jag brukar vara hyfsad på gåtor i vanliga fall...
Ok då förstår jag. Men sånt är inget jag har koll på, jag försökte koppla olika användarnamntill något som passade och det gick ju inte så braJag menade att jag är periodare här på Buke. Ena perioden skriver jag ingenting men nästa period så är jag aktiv och så varvar det på
Nä, det var ju lite otur där att jag bara slängde in nåt i sista minuten Men till sist så löste det sig iafOk då förstår jag. Men sånt är inget jag har koll på, jag försökte koppla användarnamnet till något passande och det gick ju inte så bra
Jag var inledningsvis stensäker på att @Nixehen var min påskhare men kom.på sedan att det nog var sneaky hare som lurades lite.
Tror även att jag råkade skicka mitt i Big Santas namn, inte Big Bunnys .
Erkänner mig skyldig! Kul att du blev nöjd!Ok, detta är pinsamt men trots att jag tackat så inser jag att det var mycket annat just då.... och jag aldrig fick veta vem som var min Bunny. Vem det än är så är jag fortfarande så tacksam och använt vad jag fick mycket
Var ju ett tag lite fundersam om det var någon av mina vänner för att allt var så "spot on"!Erkänner mig skyldig! Kul att du blev nöjd!