Humelibumlan
Trådstartare
Sv: Träna starthäst..
Annars blir det ju ingen håller-alltid-med-humlan-hakeNinasApache skrev:JA TACK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars blir det ju ingen håller-alltid-med-humlan-hakeNinasApache skrev:JA TACK
NinasApache skrev:Det beror väl på vad man har för underlag, kör du 27-45 på snabbt tävlingsunderlag så lär det ju inte hända mycke
Angående massage o laser högst 1gång/14dgr,
Humelibumlan skrev:*lite spinn off*
Det är ju skillnad på en häst som är van vid regelbunden massage och en ovan som helt plötsligt får en regäl massage mellan starter... På den sistnämnda kan ju massagen göra med "skada än nytta" medans det för den förstnämnda kan vara ett "måste"...
Med massage menar jag elektrisk massageapparat.Gå igenom hästen med fingrar och händer för att lösaupp muskelknutar och mjukgöra görNinasApache skrev:Angående massage o laser högst 1gång/14dgr, tycker att hästarna blir alldeles för muskelömma annars
Sånt avslöjar jag inte, jag lägger bara locket på Inte ens i intervjuerna läcker det ut nåt :smirk:Humelibumlan skrev:Hur tränar ni era starthästar, alltså hästar som regelbundet tävlar? Vad gör ni med dem mellan starterna?
stally skrev:Alltså,det är verkligen så!
Till gammeln vill jag säga,det är de ödmjuka tränarna,som delar av sig med sina kunskaper,som är de stora!!
Gammeln skrev:Sånt avslöjar jag inte, jag lägger bara locket på Inte ens i intervjuerna läcker det ut nåt :smirk:
Det kanske är just det den skulle göra .........men den chansen tar vi inte för att ta reda påMontéryttare skrev:... Bara för att man tar din "metod" på låt oss säga min häst är det inte säkert att han tjänare en krona...
Steinlager igår :smirk:martha skrev:men det spelar ingen roll för den kapabla talangen vinner alltid i allafall
Men nu är jag en liten tränare med 2 häst ........stally skrev:Alltså,det är verkligen så!
Till gammeln vill jag säga,det är de ödmjuka tränarna,som delar av sig med sina kunskaper,som är de stora!!
Gammeln skrev:Steinlager igår :smirk: