Sv: Resultat!
min lilla stjärna som vi haft sen i feb har gjort 10st 3-4-1 och tjänat knappt 85000 på de starterna
en gång har hon felat bort sig och en annan gång satt hon fast med rubbet som femma, typiskt bara att det just då var V7 :smirk: hon har i princip gått nytt rekord i varje start
hon är min lilla stjärna
Hon är en riktig flygmaskin och jag tror rätt mycket på henne...
Den andra klumpen, också sen feb har gjort 7 st 1-1-1 och gjorde ett par hyggliga lopp innan han bräckte ner ordentligt och är nu på bete, hann iaf skrapa ihop lite styvt 20000 på de starterna och hade han inte felat typ varannan gång hade han säkert vunnit något till lopp!
Sen råkar jag ju också ha en som inte alls fungerat i år
och på kanske 10 st har han lyckas knipa en tredjeplats i ett montelopp annars har det varit idel galopper och 0pl. Han är visserligen behandlad nu i typ alla leder som finns i kroppen
men det största felet med han det sitter mellan öronen
Sen har jag en som vi nyss köpt som förhoppningsvis kan starta om ett par månader, skitfin häst som är riktigt dryg i gången men 5 år och endast tre starter och 0 kronor på kontot avskräcker visserligen :smirk: men mamman var sen också ryktas det om men vann som äldre 23 lopp, har bland annat lämnat en svensk uppfödningslöpsvinnare så visst tror jag lite på den här virrpannan.
mvh jesse