Sv: Kul vecka

ja, det verkar vara en riktigt bra häst det där.. :)

Om det är ni som äger "Pålle" så satt jag bredvid din pappa när vi åt middag i Skellefteå. :)

Bodbäcksking ägs ju av ett gäng "gubbar" från mina egentliga hemtrakter.. :)

Åhå, jo det är min far du satt vid i så fall...hoppas han inte var för grov i munnen mot dig :o (tyvärr en åkomma många finska män dras med :smirk: )

Pappa känner de som äger Bodbäcksking väldigt bra, jag vet bara vilka de är. Jag önskar bara att han fick vinna snart... ;)

nä då.. han var ganska snäll i munnen faktiskt.. :)
Den där åkomman finska män dras med.. den brukar drabba finska kvinnor också har jag upptäckt.. (född å uppvuxen i tornedalen som man är..) :)

Ja, man hoppas ju på det.. han har haft riktigt ordentligt med otur den hästen... Det börjar vara dags nu juh!

jamen vad bra...då hade du med andra ord inte fått dåndimpen om han vart sitt vanliga jag... :angel:

Bodbäckspålle skrev:
Åhå, jo det är min far du satt vid i så fall...hoppas han inte var för grov i munnen mot dig :o (tyvärr en åkomma många finska män dras med :smirk: )

VA :p s_t_n h_lv_t_ menar du?? :D P_rk_l_

Nej då. jag tror jag hade haft riktigt roligt. Jag är rätt duktig på sånt jag med.. halvfinne som man är.. :D

jari skrev:
VA :p s_t_n h_lv_t_ menar du?? :D P_rk_l_
ha,ha...nä...inte så...mera mot sexuella hållet. Nuförtiden tycker jag han är ganska rolig, eftersom hans historier sällan har poäng och få förstår dem...men när jag var ung...fyyyy vad jag skämdes! Man riktigt såg hur fundersamma en del blev då han öppnade munnen...och så fick man lägga till ett krystat skratt för att liksom förtydliga att det hela var ett skämt från min pappas sida... :eek:

såg att bodbäcksking skulle ut på torsdag igen. jag med. ska du dit?

............................

Senast ändrad av en moderator:

Jag jobbar...tyvärr...så det blir nog inte så. :cry:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 751
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning