Sv: Kul vecka

Idag håller vi tummar för Black Flyer!!!! :bump: :banana:

Så får ni hålla tummar för Speedy Ocean!! :eek:

Hoppas du förstår kusken som kör idag bättre..... :angel: :rofl:

martha skrev:
, han stod trots allt 20 :

Man lär sig nått nytt varje dag, och de dagar jag INTE lärt mig nått nytt brukar jag kika in på travforumet.

Idag är en sån dag :rofl:

Är det bättre att stå 15 eller 25, och varför ska man stå, på travet :angel:

Lycka till till dig och alla hästarna. Hoppas ni vinner och får mycket pris penga ;).

Man står 20 meters tillägg :D eller 40 eller 60...jämna 20-tal alltid .....beroende på hur mycket pengar den sprungit in...sen finns det ju alltid en fålla där hästar står start( grunddistansen)

Jamen då va det kört för Spettan.....Såg kanon ut.......Hoppade när han röck huvan....... :cry:

stally skrev:
Jamen då va det kört för Spettan.....Såg kanon ut.......Hoppade när han röck huvan....... :cry:

Såg det :(
Herr Järgermeister är allt en liten klimp...12,4 idag :) det är mannen men 9 liv det :love:

Såg oxå Jägm!! :love:

Nu ser vi fram mot högvaktsloppet........Vårt sista kort idag? :D

Näe,vi tar nog hem märrn nu........ :crazy:

Den här veckan blir visst bra för dig!! :bow: :banana:

Black Flyer,3:a 16,0!!!!

stally skrev:
Den här veckan blir visst bra för dig!! :bow: :banana:

Black Flyer,3:a 16,0!!!!

[knapplån]

Smyger in ett GRATTIS här :angel: :bow:
Martha !!!........skriver du att du inte är nöjd nu åker jag upp och ger dig en smocka :p :cool:

Senast ändrad av en moderator:

*duckar* Visst är det bra :bump: :bump: men kom gärna hit o ta en kaffe :D
så ...imorrn är det New Kid :bow:
En 2:a , en 3:a och en .........:a :banana:

Såg att Joy Ås vann också :D Sicken märr det är det där :love:

Ja,inte blir man glad..... :crazy: När detta upprepats ett antal ggr.... :(

Hästen är urfin,och har äkta kämparglöd :love:

MariJ:Speedy Ocean,kördes till galopp då kusken skulle rycka huvan och vinglade in i galopp,när han tog båda tömmarna i ena handen

Men vi får glädjas åt att Black Flyer såg så fin ut,och höll förnämligt!! :love:

*knapplån*

Tre stycken treåriga avkommor till pålle gjorde debut idag. Daler vann på 1,34,4...sista 500m gick 1.28 (tränaren ville inte ens säga hur fort det gick sista 300)...Bodbäcksbill blev tvåa, ett huvud efter och Bodbäcksjarl blev 5:a... :banana: :bump: :banana:

Nu väntar jag bara på hur det ska gå för Rubin...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 751
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18