Vi är sååå lyckliga över denna lilla juvel.........

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vi är sååå lyckliga över denna lilla juvel.........

Vågar man gissa att hon är e. Vagabond eller Tyson? Mycket fin tid f.ö. (debut?)

Angående gräset så kan du lugnt låta henne äta vidare där så länge ni håller efter vikten. Jag lät mina gå på gräs och de tog sig till SM och Elitloppet i alla fall.

hästen jag brukar tävla går på bete under sommaren (en shettis) och han blir bara fin av det!

Grattis till segern.
Ett jätte fint ekipage som du kan vara stolt över.

Är det montehästen du ser?Ja det är vår Clown Rick :love:

Till Humlan och Solros,Tack o visst e dom söta o snygga :love:

Too Fat to fly:Tyson,Var 2:a första starten,detta var andra starten,hon sänkte 11 sekunder,trots att hon bara skrittat i skogen på grund av halsinfektion efter förra srarten.

Då får hon beta då.Becca:Jag är m.k.t stolt!!! :love:

stally skrev:
Är det montehästen du ser?Ja det är vår Clown Rick :love:

Ja snygg häst, synd bara att rytaren inte kan rida ordentligt, inte många gånger han klarat sig utan galopp :o :D

Nej,det kanske beror på att han rider mest galopp :D hästar.....

Vår klarade han ypperligt efter det han blivit påriden av orutinerad monteryttare....... :angel: :p

Avslutade 17,8,i trav...... ;)

Clownen är dessutom en svårhanterad pajas...... :bump:

Tack att du tycker hästen e snygg,en typisk Zootare,lite kort med för kort kors,o.s.v.

Men gick strålande på Romme i fredags,verkar ha en nytändning!!Hoppas vi kan ta ut honom i montelopp snart,ska bli skitkul!!Vi har kunnat lätta honom lite nu,ett tecken på att han är fräsch.

Nu vill jag se en montebild av dig!!

Kram//Stally

Grattis! :) Vilket supersött par...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Övr. Hund Har haft min lilla valp hemma 2 dagar nu men ännu inte bestämt mig för vad hon ska heta. Jag har ett som jag gillar men skulle gärna ha...
2
Svar
34
· Visningar
2 580
Senast: canine
·
Övr. Hund Jag ska äntligen bli med hund - igen! :bump: Efter min älskade schäferhanes Nero's bortgång där han sommaren 2012 fick somna in endast...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 081
Senast: Zvinto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18