Körbar Efter olycka?

Sv: Körbar Efter olycka?

*nervös* får väl skriva datum här så alla vet vem det är om jag skulle försvinna...
förresten, får jag hälsa på Vilda Wilma oxå??!!! :banana:

Är det många här som vet vem jag är? :o Jag trodde jag var ganska anonym... :cool:

"Vilda Wilma" bor 15 mil bort, sådana där små juveler lämnas bort till erfarna, kunniga uppfödare. :love:

aj då, just det... bra att du påpekade den lilla detaljen...
synd att Vilda Wilma bor så långt bort... :( har du några nya bilder på henne? :bump:

Råkade ut för en ruggig skoterolycka för 9 år sedan. Hästen blev bakrädd, och misstänksam, men annars som vanligt. Verkar inte ha kopplat olyckan till körningen eller vagnen på något sätt, men är fortfarande rädd för ljudet av skotrar. Se bild på rockarden här http://hem.spray.se/pia.jarhede/till_start.html.

Oj då, länk funkade inte prova här och leta dig vidare till "Till Start".

Fy fan vad läskigt att bli påkörd :crazy: :eek:

Ryser i hela kroppen när jag såg rockaden!

Tur att ni inte blev alvarligt skadade!

Liknande trådar

Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
6 071
Senast: Lynxsa
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 964
Senast: Takire
·
Körning Vår ardennervalack är 5 år gammal och vi har kört honom regelbundet sedan 2,5 års ålder. Regelbundet för vår del har handlat om 3 dagar...
Svar
18
· Visningar
3 463
Senast: Cilva
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 304
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025