Sv: Us-fr?

Ja, och sen kan du klicka på t ex mamman och sedan kolla hennes avkommor( syskon till din) och mormor o mormorsmors avkommor ....du klickar bara på ett nabmn så ser du om dom startat och hur många avkommor dom fått......du kan se hans syskons avkommor också om dom har några....

Sv: Us-fr?

ännu bättre är att gå in på blodbanken.nu! Där hittar du absolut allt om din hästs stam, korsningar hit och dit, och även färdiga uträkningar om hur många % av vad din häst består :bow:

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hur stor skillnad är det att skritta och trava på asfalt jämfört med grusväg om man bortser från halkrisken? Är asfalt hårdare/sämre...
2
Svar
24
· Visningar
2 214
Senast: Mirtai
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V