Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag var inne och läste löpningsreferat sen i måndags och undrar följande... VAR i hela världen placerar man sin häst im man kör i...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Nominous
·
Trav Nu har jag gått på reklamen och tänkt att jag ska bli rik på hästar. (jag är mest vad vid att bli fattig på hästar men det är aldrig för...
2
Svar
35
· Visningar
4 629
Senast: solros
·
Trav Har en treårig shettisdam som blev inkörd i våras/försomras och som kvalade i juni utan märkbara problem. Sen strulade det lite och hon...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: Jamtland
·
Trav när man INTE ska göra det??? Ni som varit med på forument länge minns kanske när jag skulle hjälpa min kompis som skulle jobba...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: jari
·
Trav Är STC ovanligt sena i år eller är det normalt att massa 2004: or inte är färdigreggade ännu? :confused:
2
Svar
22
· Visningar
1 981
Senast: Mehl
·
Trav Är det någon här som är involverad i monte´n som går på täby på söndag! Bara nyfiken...
Svar
16
· Visningar
1 382
Senast: Topolino
·
H
Trav Hej alla ni visa travmänniskor! På jobbet har det dykt upp en sak som gör att jag måste veta lite om hur avtalen mellan hästägare och...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Nebraska
·
Trav Nu har jag hört och sett en del olyckor, bl.a. den från Romme där en tränare blev så illa sparkad att han miste ett öga. Och J-O Persson...
2
Svar
29
· Visningar
2 653
T
Trav Hej! jag kollade i en tidning , där såg jag annons om medlemstidning och så.. jag undrar bara, måste man ha egen häst för att vara...
2
Svar
29
· Visningar
2 033
Senast: Trotting_horse
·
Svar
43
· Visningar
6 222
Senast: cämela
·
D
Trav Såg en del hästar med det på solvalla för en tid sen. Både trav o monté. Har man det av nån speciell anledning? Tacksam för svar! :bow:
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Mr Steven
·
Trav Det blev väl inte något bra lopp alls egentligen? Var är de utländska stjärnorna (förutom Steinlager då)? Finns det inga som vill köra...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Trygg
·
Trav Ni som är seriöst engagerade i trav kan ju gärna vända sig hit! Martha, du håller ju på med trav! ;) Min fråga är egentligen bara...
Svar
18
· Visningar
1 465
Senast: BuenoBull
·
L
Trav Behöver lite träningstips till min treåring som nu e inkörd. Hon har stått och glott mer eller mindre hela sitt liv tills jag fick hem...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Lazio
·
M
Trav Jag håller på att ta licens och ska köpa en travare :D Hur länge får ett russ köra trav ? :confused: :bow: på förhand ;) //Maja
Svar
1
· Visningar
906
Senast: ameo
·
N
Trav När är Breeders' Crown för 4-åringar? :eek:
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Night_Walker
·
Trav Hej alla monteryttare! Hur ser vågen ut man väger sig på? ska rida montelopp på åby den 11/9 och jag undrar lite. E det en våg man står...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: solros
·
Trav Vilket team :bump: :bump: :bump: Dom är faktiskt värda en alldeles egen grattistråd tycker jag....vilket LOPP han gjorde, och va...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: stally
·
Trav Ja, då tänker jag på en som är jämn och bra och har medellång stubb. Jämfört med vanlig torr travbana alltså. :) Jag har några bra...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: ghost
·
S
Trav Blääh, har inte vart på en travbana sedan jag hämtade Glory i Feb. Innan det har jag inte satt foten där på ett år. Satt i Onsdags och...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: lsz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka