Bli rik på hästar

Sv: Bli rik på hästar

Jag brukar bara gissa lite hejvilt och har vunnit varje gång, inte så mkt men tillräckligt ;)

Hoppas mina gissningar håller i sig *ta i trä*

Jepp allt är ditt fel :)
Jag får väl bjuda dig på middag om turen håller i sig.
Lejonelle

Jag skulle vilja vara lika duktig som min mor var, herre gud.
Säger bara att hon flera ggr/veckan kunde få in allt mellan 5.000-40.000 kr.

Dom på tipshörnan hemma ville att hon skulle skriva system åt dom eftersom hon var så duktig på det =)
*saknar jättemycket*

Ja hittills lär det inte bli så mycket till shoppingrunda för mina 6 kr!! Så pengarna får gå till fortsatt spel och dobbel. Jag är helt nöjd om jag får tillbaka insatsen. Poängen är ju att jag ska lära mig lite om travet och vilka hästar och kuskar som "gäller". Om jag vinner lite så är det ju jättekul. Inom trav och galopp så finns det ju lite möjlighet i alla fall vilket det ju inte gör inom den vanliga ridsporten. Idag tänkte jag försöka mig på en Tvilling. Några tips?

Lejonelle

Kanske bättre lycka på gång, jag håller på och kollar in startfältet i Svenskt Travderby på söndag. Hur svårt kan det vara att pricka vinnaren???? (kom igen nu allihop, ni kan lura i mig vad som helst)
mvh
Lejonelle

Ludde vinner lopp6 med Face the Evil :banana:
han har medvind som nybliven "Europamästare" :cool:

eller varför inte lira stallys karl i amatörloppet (det har jag gjort :angel: )

Hej - kom ihåg att jag inte vet vem som är vem i travvärlden, nybörjare som jag är. Vem är Ludde?
Jag vann faktiskt lite på plats i både stoderbyt och travderbyt men mindre än jag satsat :) så jag har lite kvar att lära mig om hur man ska tänka kring oddsen..
När jag prickar två av tre på plats i båda loppen och bara får tillbaka hälften av det jag satsat så måste jag tänkt fel på något sätt :)
Skam den som ger sig, nu streckar jag ett par hästar i lopp 10 också...
Kul när man kan spela på datorn!
Lejonelle

ett bra alternativ till vp är tvilling eftersom du då ska pricka in ettan o tvåan (har du två att välja på i vinnarspelet prickar du för dem i tvilling och har en "säker" spik :banana: ). dessutom är oddset mycket bättre!
även trio har ett otroligt bra odds i allmänhet, men det är mycket svårare o dyrare.

Tänkte bara förklara uttagsformerna från ATG-kontot.

På ATG.se kan man föra över pengar till sitt bankkonto. (Det tar 3 bankdagar)

Hos ombudet kan man Med sitt ATG-kort (som är knutet till ATG-kontot) ...

* föra över pengar till sitt bankkonto (Det tar också 3 bankdagar).
* Ta ut 2000 kr kontant i veckan.

Bra va?

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Squie
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 765
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30