Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja hittills lär det inte bli så mycket till shoppingrunda för mina 6 kr!! Så pengarna får gå till fortsatt spel och dobbel. Jag är helt nöjd om jag får tillbaka insatsen. Poängen är ju att jag ska lära mig lite om travet och vilka hästar och kuskar som "gäller". Om jag vinner lite så är det ju jättekul. Inom trav och galopp så finns det ju lite möjlighet i alla fall vilket det ju inte gör inom den vanliga ridsporten. Idag tänkte jag försöka mig på en Tvilling. Några tips?
Kanske bättre lycka på gång, jag håller på och kollar in startfältet i Svenskt Travderby på söndag. Hur svårt kan det vara att pricka vinnaren???? (kom igen nu allihop, ni kan lura i mig vad som helst)
mvh
Lejonelle
Hej - kom ihåg att jag inte vet vem som är vem i travvärlden, nybörjare som jag är. Vem är Ludde?
Jag vann faktiskt lite på plats i både stoderbyt och travderbyt men mindre än jag satsat så jag har lite kvar att lära mig om hur man ska tänka kring oddsen..
När jag prickar två av tre på plats i båda loppen och bara får tillbaka hälften av det jag satsat så måste jag tänkt fel på något sätt
Skam den som ger sig, nu streckar jag ett par hästar i lopp 10 också...
Kul när man kan spela på datorn!
Lejonelle
ett bra alternativ till vp är tvilling eftersom du då ska pricka in ettan o tvåan (har du två att välja på i vinnarspelet prickar du för dem i tvilling och har en "säker" spik ). dessutom är oddset mycket bättre!
även trio har ett otroligt bra odds i allmänhet, men det är mycket svårare o dyrare.
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.