Förbygel med namn på

Sv: Förbygel med namn på

Ja du kan få dem i lila... men jag vet inte exakt vad de kostar, 270-300kr kan jag tro... men det är en gissning. Det är shopen under tavernan som har dem.

nu ha rjag beställt 450 kostade dom lila med vit text. blir nog fint då den är lite bredare gilalr inte wahlstens dom blir för smala då det är brodyr. bara hoppas dom stava rätt nu ;)

Det kommer bli svart,vitt och rött :eek: .Känns faktiskt rätt.Alla är så mainstream.Funderar tom skaffa hästägardress :devil:

svart vitt och rött är väl rätt vanligt? sen är det ju rätt svårt att få udda färger tyvärr. jag har haft rött/svart7vitt förut så jag ahr en jättefin förbygel med selunderlägg som ligger hemma hehe

Kul!! hoppas det blir bra då... så vet vi ju vad det är för "ponny" som kommer på banan sen ju :rofl:

Lines skrev:
Alla är så mainstream.Funderar tom skaffa hästägardress :devil:

Ja! Gör det, det finns alldeles för få hästägardressar i loppen. Kom ihåg att köpa ett något för litet hjälmöverdrag och låt kusken trä på det själv. ;)

Här är det en bild på en, men jag vet inte om man ser så bra, går säkert att hitta en bättre..
pepito.jpg

ÅÅÅÅ dom är skitsnygga....måste bara ha!!!

Jag hittade en bild till som man kan se dessa förbyglar på, denna bild är nog inte den bästa heller....men kolla kuskarna!!!! :rofl: :rofl:
nyhet22.jpg

62481_1126273445.jpg

nu har min kommit. kolla vad fiin man ser ju vad det står på den motför dom med så smal text. :)

Den blev ju jätte fin!!! Även om lila nu inte e min favvo färg.....Men snyggt blev det iaf!!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi ska skaffa oss ett kennel namn Och man ska lämna flera alternativ till skk Men vad ska vi heta ? Än så länge ha vi bara kommit på...
2
Svar
23
· Visningar
2 057
Senast: Otherside
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I januari börjar en ny säsong med ATG:s talanger. Sex aktiva inom trav- och galoppsporten har valts ut. Här är namnen.
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30