Kennel namn

En annan sak som jag tänkte på när jag skaffade mitt namn är att 1. Det ska inte vara FÖR långt. Jag vill få plats med längre namn åt hundarna efter kennelnamnet. Och 2. Jag tävlar internationellt och en dröm vore såklart att få exportera en valp, så namnet fick gärna vara engelskt eller åtminstone enkelt att uttala för andra utanför Sveriges gränser.

Vi ska skaffa oss ett kennel namn
Och man ska lämna flera alternativ till skk

Men vad ska vi heta ?
Än så länge ha vi bara kommit på ett namn och de är
Kennel Sambezi river

Så skulle vilja ha tips och idé 😃

Behöver skicka in det dom närmsta dagarna
Ditt användarnamn här?

Hittade nyss ett uppslag till ett kennelnamn i en tråd om mjölkprotein där någon misslyckades med att stava till "våffla" och istället kallade den "voffla".

Kenneln Vofflas, kanske vore något? Eller Voffels? Eller kanske Vofflans? Går ju att inkludera många raser under det prefixet, om ni kommer på tanken att byta ras. 😁
Förlåt för OT, men vofflor serveras hos Skärgårdsvåfflan! 😍
En våffla med laktosfri vaniljglass dekorerad med tuggpinnar och hundgodis. Mycket gott, enligt min hund och hennes polare.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 172
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 128
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 308
Senast: Cissi_ma
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 757
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar