• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Trotting_horse
  • Startdatum Startdatum
Sv: Sleipner?

Nej nej.. jag menar inte alls att folk är negativa mot kallblod å det är inte jag heller.;).. men om man kollar på dom flesta trådar här på buke så är faktiskt folk rätt negativa ( å då menar jag inte bara på min tråd på gnägg ) men de finns ju dom som inte bara ser allt i svart också.. :)

Man får även ange vilken lokalavdelning man vill tillhöra. Jag tillhör Solängets, vilket innebär att man får erbjudande att åka med buss till Elitloppet, olika föreläsningar mm. och inte bara tidningen.

allroundhästarna skrev:
Man får även ange vilken lokalavdelning man vill tillhöra. Jag tillhör Solängets, vilket innebär att man får erbjudande att åka med buss till Elitloppet, olika föreläsningar mm. och inte bara tidningen.

men kan man vara medlem även om man inte har egen häst??

Ja, varför inte. Jag har inte talat om om jag har häst eller inte.

allroundhästarna skrev:
Ja, varför inte. Jag har inte talat om om jag har häst eller inte.

okej vad bra, anger man det när man går med i sleipner eller vadå?

Om du går in på www.sleipner.org så finns det "frågor och svar" till vänster, klicka där och välj sen "medlemsskap" så får du veta vad du ska ange. Jag tror att du hamnar automatiskt i den närmaste lokalavdelningen, om du vill tillhöra en speciell kan du nog ange det.

Lycka till!

allroundhästarna skrev:
Om du går in på www.sleipner.org så finns det "frågor och svar" till vänster, klicka där och välj sen "medlemsskap" så får du veta vad du ska ange. Jag tror att du hamnar automatiskt i den närmaste lokalavdelningen, om du vill tillhöra en speciell kan du nog ange det.

Lycka till!

men går det inte att bli medlem via den där sidaan?? jag hittar ingen länk för det... eller ja jag hittade det där du skrev om men asså... ja du fattar

Det är bara att sätta in 200 kr på pg-numret som står där, ange namn och adress bara så kommer tidningen mm hem till dig.
Om du klickar på "styrelse" till vänster så får du upp en del lokalavdelningar där du kan kolla vilken som du passar till. Om du vill kan du säkert ringa till någon i styrelsen i den avdelning du vill tillhöra och fråga.

allroundhästarna skrev:
Det är bara att sätta in 200 kr på pg-numret som står där, ange namn och adress bara så kommer tidningen mm hem till dig.
Om du klickar på "styrelse" till vänster så får du upp en del lokalavdelningar där du kan kolla vilken som du passar till. Om du vill kan du säkert ringa till någon i styrelsen i den avdelning du vill tillhöra och fråga.

okej okej... Tack för hjälpen..;)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 736
Senast: Häst_
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna