Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Min lilla tös skall äntligen kvala men går det att anmäla till kval via internet sidan ?? Jag hittar anmälningar till massa annat men...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: cetzyboy
·
E
Trav Ska testa det för första gången i helgen, hade aldrig hört talas om det tidigare men nu läst lite här och fattat att det är som trav...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: Montéryttare
·
Trav var ute å red idag red för bi en liten tjej å hennes tvååriga russ, rätt som det är tappar hon vagnen bara sådär. snacka om att bli...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Nominous
·
J
Trav Japanese Beetle ska nu på tordag in till kliniken för att dom ska ta bort hans värdefullaste ägodelar (kulorna), hehe! :D Fick veta...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Montéryttare
·
Trav Har letat på nätet, men hittar inte betalningsterminerna till Svenskt Travkriterium 2006 någonstans (inte ens på Solvallas hemsida). Vet...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Japanesen
·
Trav Fick tag på en begagnad Grafströms i helgen. Med träskaklar och utan quickhitch. Så nu till funderingen.. Även fast det är en äldre...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: cämela
·
P
Trav Jag böt bett på min häst till ett rakt läderklätt bett Hon har fungerat mycket bra på detta bett tills nu, Lädret har blivit lite...
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: peak
·
A
Trav Funderar på att byta ut den gamla selen mot en Quick Hitch-sele.. Blir så himla dyrt att köpa en ny sele. Och då slog mig tanken att...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: gladys
·
S
Trav Sabla tur den ungen har!! :bow: Min grabb vann en ny QH sele,på lott han tog i sommras på Gävletravet :banana: Vi hade helt glömt...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: solros
·
Trav Finns det nånstans på nätet där man kan se vad en ponny startat i för något, resultat osv? Både i trav o monté? Typ som atg har tänkte...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Lejonelle
·
H
Trav Hej på er! Vad tycker ni om de internetauktioner som asvt anordnar ett par gånger om året? Har ni något på span i år eller har ni...
Svar
2
· Visningar
1 279
Senast: HappyBitch
·
Trav Mi treåring efter His Majesty är så ivrig att träna och så lättränad att hon blir halt då och då för vi tränar på en ganska tung...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Sonic76
·
Trav Med sorg i hjärtat måste jag berätta att en av travtränare Petri Salmelas hästar har varit tvungen att avlivas efter att en transport...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: jari
·
K
Trav Hej på er allihopa! Nu på söndag är det ju trav på Solvalla. Kriteriefinalen! Vilka ska dit? Har ni starthästar den dagen? Jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 292
Senast: stally
·
Trav Min racer accepterar det mesta men ...det där med öronproppar verkar som förgjort. jag pillar och kliar och trixar varje dag men han...
2
Svar
26
· Visningar
3 048
Trav nån som kan hålltiderna för fredagen?
Svar
4
· Visningar
815
Senast: misan
·
I
Trav Sedan några dagar är jag för första gången på nära 15 år hästlös. Eftersom jag sedan ett år tillbaka varit arbetslös i perioder har...
Svar
7
· Visningar
2 474
Senast: prinsus_
·
Trav Lillasyster har en shettis som hon motionskör med sulky och travsele. Tänkte höra med er som kan vilken typ av brösta som är lämpligast...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: giffan
·
J
Trav Tycker ni att det var rätt häst som vann? Jaded fick ju en flygande start... Sen måste man berömma Conny Nobell också, vilken häst...
Svar
12
· Visningar
1 315
Senast: Gabbi
·
B
Trav Vad är skillnaden att använda vid körning hemma? En smal kortbrösta att sätta i vagen mot en förbygel? För-/nackdelar? Vi pratar...
2
Svar
27
· Visningar
4 586
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka