Sv: Solvalla

Kia skrev:
P.S. Vill du se andra hästar jag har fotat på tidigare tävlingar kan du titta på min hemsida: http://medlem.spray.se/mirella under menyn Travare (jaaa, jag vet, jag ska ändra till Varmblodig Travare :angel: )

Vad fin du hade på Ferrari... han e sååå fin :love: synd att han blir borta nu med sitt framben :crazy: så kapabel häst!

Tack :bow:
En del bilder har ju faktiskt blivit bra genom åren.
Mest nöjd är jag nog med bilderna på:
Kung Lavec
kung_lavec2.jpg

Luxury Ås
luxury_as.jpg

Even Who
even_who.jpg

Everest Ås
everest_as.jpg

och Frosts Officer
frosts_officer.jpg

Guuu vilka fina bilder :love:
speciellt den på Frosts Officer :love: Hehe

jag har också en fin bild på tuffing, men har inte laddad in dem i datorn än.. min sladd är borta *morr*

Jättefin bild på en härlig ponny!! :love:

Har du möjligen någon på vår Piggybank? :love:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 460
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka