D
Duff
Sv: Mkt het häst!!
öva på vad??
öva på vad??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duff skrev:cämela: han är 6år, valak, kastrerad vi 3.
anhe: har testat pullnät... funka i typ en kvart sen sket han i det :smirk:
burton: crecendo testa dom innan jag börja i stallet men det funkar inte på tävling och vi använder det inte hemma så jag tror inte det funkar då heller... börjar bara blöda i munnen. järvsöbett är sånt som nilema visa bild på. ska testa att döva hemma! hade inte tänkt på det i lopp har han luva med typ gummi i. Pricken låter prcis som den här hästen! jag kollar alltid så tömmarna är korta innan jag kör ut... lilleman kallar vi honom föressten, heter qualification egentligen
snurrfian: smart!! fattar vad du menar, men dom e väll jätte dyra?
Duff skrev:han är bra i ryggen nu. när han hade varit sjuk fick han en intensiv behandling och nu är det bara koll så han e fräch.
han springer rakt och jämt på tömmarna.
Montéryttaren: haha, joo, när han går provlopp så brukar inte tränaren orka hålla så istället för klunga hela loppet blir det han i täten o fritt sista 600
Duff skrev:känner du jonna?
hon lyckades hålla han i lagom tempo, vet inte hur , o släppte för sent. tror (hoppas) hon ska testa igen....
knäna är bra, men vet. har inte kollat sen i sommras när han blev friskförklarad... men han är och var pigg o ohalt.
Duff skrev:Då e ja med!! jag är den trogna hästskötaren . var med då när hon tog licens..... fast jag kommer inte ihåg nån galning med bläs
nu är lilleman risig igen.... det var nått i värmningen till provloppet igår, hon ska kolla bakknäna igen.... fast han var ok till själva loppet, claes sjöström körde