Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Skulle va kul & höra lite vad ni har för planer för era 03:or hur ni tränar osv.... Själv är jag bara ute & motionskör när det finns...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: Cambrie
·
F
Trav Det finns ju inget skit i travet skryter ju en del om :angel: Här var det knappast "iordningställt" :devil...
2
Svar
28
· Visningar
2 092
Senast: EmmaJo
·
M
Trav Finns det någonstanns på nätet där jag kan se att mitt russ är travreggat?
Svar
4
· Visningar
1 253
Senast: ameo
·
Trav Fick en inspíration av anläggningstråden-Hur många människor har du kring din häst?Jag har; # min hovslagare-alltid hjälpsam och rycker...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: orion_x
·
N
Trav Vill önska alla Trav-bukefalister GodJul o Ett Gott Nytt!! (Leffe fick inte vara med, samarbetet har upphört)
2
Svar
26
· Visningar
1 778
Senast: jari
·
J
Trav Jag är ganska ny i denna fantastiska värld! Jag har alltid hållt på med ridning men av en ren slump så började jag med trav.Jag går nu...
Svar
11
· Visningar
2 158
Senast: stally
·
M
Trav Vart får jag tag på TR för ponnytrav?
Svar
4
· Visningar
832
Senast: giffan
·
Trav Kan någon ge mig en bra och HÅLLBAR motivering till varför det finns en övre åldersgräns på hästar och ponnyer inom travet? Jag kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 892
Senast: solros
·
Trav Vet ganska lite om trav men det mesta kan man söka upp. Men jag hittar ingen förklaring på vad totalisator är!? Och eftersom jag inte...
Svar
1
· Visningar
5 456
Senast: giffan
·
L
Trav Vänder mig hit nu då jag tror att de bästa svaren finns här:) Ska eventuellt ta en kallblodsvallack efter elding, 6 år, på foder i...
2
Svar
39
· Visningar
2 891
Senast: ghost
·
Trav När licensavgiften dyker upp redan i december och kostar 1900 då blir man lycklig. Ringde dock och sa att jag inte vill betala förrän i...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Krims
·
M
Trav vad har ni för träningsanläggningar? skulle vara roligt att höra vad andra tränar på:) vårat stall med 4 boxar,selkammare,kontor...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: Tiggertjejen
·
L
Trav Hej! jag har ett tips! Det är många som kör backträning med sina travare...Men jag har hört att man inte ska köra nedför. Det sliter...
2
Svar
24
· Visningar
1 664
M
Trav är verkligen istrav skonsamt för hästens ben? jag menar is är väl hårt?
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Montéryttare
·
L
Trav Hej Någon som kan tippsa mig om en bra och lätt Ponnytravsulky (tävlingssulky) som ni rekomenderar...Vill ju inte slänga ut så mycket...
2
Svar
24
· Visningar
3 428
Senast: linneaforss
·
L
Trav Jag visste inte att jag inte hade tillstånd att gå in på den sidan förens jag surfade in där idag ! :eek: Är det bara för tidningar och...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: lindaplutt
·
P
Trav På förekommen anledning, har fått lite frågor i ämnet via pm: Här tänkte jag att man skulle kunna ta upp sådant som man undrar över...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Lillaloppan
·
R
Trav Har fått två beg selar till låns, behöver nu lite tips och sånt eftersom jag är (nästan) helt oerfaren av all slags körning. Jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: Rebby
·
Trav kul att få betala den på 2000:- kronor innan jul *suck* varför är försäkringen obligatorisk ???? Förra året stod det ju att man skulle...
Svar
12
· Visningar
1 010
·
Trav Apropå domen i veckan... Jag vet inte vad som hände och alla turer så det är inte vad vi ska tala om här!:idea: Men är det...
Svar
13
· Visningar
1 497
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka