Ponnytravsulky

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare linneaforss
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnytravsulky

Jaha, gör dom det? :)
Jag har för mig att någon sa att man var tvungen att hämta vagnarna där!
Det vore juh jättebra om man slapp åka och hämta "eländet"! :rofl:

Man kan ju skicka den med posten... el om någon ska på trav i krokarna som kan ta den med?

Vad heter färgen på hjulskydden som piggybank hade på bilden? Dom är assnygga! Behövde man säga att man ville ha den färgen när man beställde? Tänkte att de kanske blev de genomskinliga annars :smirk:
Föresten! 6800? för allt? Jag får ihop att det ska bli cirka 10 000 för qh, stänger hjulskydd plus momsen ?

Ja lr man säger att man vill ha mörka hjulskydd så får man sånna! :) Ja jag tycker också de verkar konstigt ja får det till 9 838 kr för allt ja ska ha,
Sulkyn
Mörka hjulskydd
QH
= 9 838
Men sulkyn var billigare för ett par år sen ,, jag vet inte hur länge sen det var hon köpte den? För jag vet att den kostade något sånt då.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Pegasus63
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: alazzi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30