Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Trav Sitter här med veckans V75 framför mig. Hur ska jag göra nu? Vem ska jag spika? Ogillar svensssonspikar, så de försöker jag undvika...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Prakas
·
H
Trav Vad är en travförbygel? :confused: svar på frågan mottages tacksamt :)
Svar
4
· Visningar
947
R
Trav Kan någon upplysa en insnöad person om vad som hände med Gran Ivar? Varför dog han?
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Mehl
·
I
Trav det är möjligtvis ingen från Finland här som skulle vilja göra mig en jättetjänst? det är så att en häst i mitt stall jag haft hand om...
2
Svar
36
· Visningar
2 307
Senast: isola156
·
  • Låst
Trav Hej! Skriver denna frågan både här och under Körning. Behöver något litet råd från de som tidigare har kört in hästar. Kort...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: ameo
·
Trav Hej har en 3-åring som har varit i proffsträning i ca 2-år har nu tagit hem honom för att träna honom själv. Jag har haft honom hemma i...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Djurjouren
·
L
Trav Hur tränar ni era hästar i vinter? Har hört så mycket histrorier så nu vill jag veta svart på vitt...
2
Svar
27
· Visningar
1 914
Senast: Tesse
·
E
Trav Vad är det för skillnad på en fransk monte sadel och en "vanlig" monte sadel?
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Eldkvasten
·
E
Trav Tittade på min häst på atg, där stod det såhär under rekord: Livs 20,1M 19,8aM Vad menas med detta? *nyfiken*:D :D
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Express_Pearl
·
R
Trav vad är det för typ personlighet hos travaren som uppvisar en sådan läggning? Är detta en läggning som är medfödd? Och hur vet du...
Svar
19
· Visningar
1 316
Senast: babsan
·
Trav hur lång tid bruka det ta innan stc fixa ägarbytet..???
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Pills
·
A
Trav Någon i detta avlånga land som vet vart man kan få tag på ett LITET entömsbett? :confused: Jag har frågat i vår lokala hästsportbutik...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: AK47Kalashnikov
·
W
Trav Nu var det anmält till kursen iallafall. Har självklart lite frågor... Kan man rida i sin vanliga ridsadel? Hur fäster ni checkremen i...
Svar
6
· Visningar
3 226
Senast: Montéryttare
·
Trav Hej ska(är)bli delägare på en varmblodig travare. Vi hade tänk en ändring i vem som står som ägare...alltså tänkte skriva in oss båda...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: nilema
·
R
Trav Smyger in här på buke och placerar mig här bland travarna:) Är en 24 årig tvåbarnsmor med två icke längre tävlande hästar.. De har...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Nafayette
·
A
Trav Finns det travhästar som är skimmlar?
2
Svar
37
· Visningar
3 274
Senast: Sissan
·
K
Trav Är det nån som använder Boelas kördressar? Är de bra? snygga? Nån som har koll på priser? De har ingen hemsida vad jag har sett. Brizy...
Svar
0
· Visningar
2 153
Senast: kotten
·
Trav Så ni vet vem nykomligen med alla korkade frågor är. :) Jag är en alldeles vanlig 33 årig 3 barns mamma som just nu har två...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: zilla
·
E
Trav Hej! Jag skall låta min varmblodstravare identifieras för att få ett hästpass. Frågan är bara om det är billigast att anlita en...
Svar
12
· Visningar
1 482
Senast: Travanti
·
K
Trav Hej hej allesammans! Idag har jag varit ute på galej! :bump: Jag har träffat tifos pengamaskin idag :) Ville bara visa honom på...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Kia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka