Sv: Oj oj oj

Nej förlåt, jag vet. Blir bara så upprörd och ledsen när jag jag tänker på det...

Nej, de har inte kontaktat mig. Det gjorde därimot de på STC, men fick känslan av att jag klassades som " hysterisk hästtjej" Men jag och min kompis (som såg allt, det gjorde inte för jag gubben körde i min rygg) sa sanningen.

Det kändes faktiskt som om att domen var bestämd på förhand... Som om frågorna var designade för att "fria"

fio. skrev:
Det finns ju inget skit i travet skryter ju en del om :angel:

Här var det knappast "iordningställt" :devil:

http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=83029

PM:a den länken till dom som skryter istället! Eller visa artikeln... för jag tror inte att ngn här på trav är så "hemmablind" och tror att det inte finns skitstövlar och klantar i just MIN sport.
Här gör du dig bara löjlig :angel:

Kan dra upp massor om missskötta ridhästar och sådana som borde varit till vet för "länge sedan" men tyvärr har ägaren inte råd eller skäms för att göra fel för det verkar absolut inte som ngn vågar i "ridvärlden" (göra fel och ändra sig alltså)

Men inser det fjantiga i det...

Kan berätta att tränaren blev dömd för hästmisshandel. 50 dagsböter bara men i alla fall.

Känns skönt att svensk lag fungerar i alla fall.

Vilken tur att man känner lite folk som inte är lika kategoriska och inskränkta......inom fältävlan:smirk:

Om du känner för att hålla dig ytterligare informerad,så är detta en bra länk www.travnet.se

Hälsn Stally,kompis med barntränaren.....

Article.jsp

Men kolla här då FIO,det finns tjyvar i travvärlden oxå.....

Bli förbanad på tränaren i stället för sporten. Det finns djurplågeri överallt tyvärr.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Träning Det här med frivillighet i träning är ett intressant ämne om än knivigt! :D Till viss del tror jag ändå det inte går att komma ifrån...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: skiesabove
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 014
Senast: Nepenthe
·
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har...
2
Svar
35
· Visningar
5 537
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv