Provloppat!!!!!

Sv: Provloppat!!!!!

Och jag är av den gamla skolan där det enda som egentligen duger är att ta pulsen på sekunden exakt efter 12 minuter. :-)
Men just denna gång tog vi efter 7 minuter eftersom jag stod ivägen på gången, andar hästar bakom oss skulle ut så jag var tvungen att ta den tidigare.
 
Sv: Provloppat!!!!!

Djurjouren skrev:
Och jag är av den gamla skolan där det enda som egentligen duger är att ta pulsen på sekunden exakt efter 12 minuter. :-)
Men just denna gång tog vi efter 7 minuter eftersom jag stod ivägen på gången, andar hästar bakom oss skulle ut så jag var tvungen att ta den tidigare.

:idea: Tips: Låtsas fumla med pulsmätarn nästa gång...
 
Sv: Provloppat!!!!!

Helt underbart att höra!
:bump: :bow: :banana:
Lycka till fortsättningsvis!!!
 

Liknande trådar

Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
3 827
Senast: Pallen
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 537
Senast: Keb71
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 586
Senast: sandrafors
·
J
Trav Blir galen på 4 åringen...Hittar inte felet på honom men nåt stör honom. Kom med förslag med era erfarenheter. Observera att det är ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 024
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp