Mest fascinerande travhäst du sett? Motivera!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Prakas
  • Startdatum Startdatum
Sv: Mest fascinerande travhäst du sett? Motivera!

Sett å sett... Det finns många fina.

Den mest fantastiska häst jag kört är i alla fall
Lover Boy Index, vilken underbar häst.:love:

Han gör skäl för sitt namn.

Vacker snäll rar och trevlig!

/Frasse

Lånar tråd.
När Jag de Belluet (kannibalen) vann Prix d´Amerique förra året så blev jag alldeles knottrig på ryggen.
Vilken häftig känsla att se "den store" på hans hemmaplan bland tusentals anhängare..:) :)
Fast jag tror att han går på en nit nästa år..:crazy:

Fan Idol är också en sådan som fastnat på näthinnan.

En tredje som jag väl kommer ihåg är en av Gazza Degatos starter som treåring på Örebrobanan.
Han slog ner "vår Mirakel Arriba" på långsidan då hon snodde täten.
J-ar vad han gick!!
Och mer har vi ju sett av honom senare.

Lindbloms fransos Lugdunum är också en läckerbit.

Järfsöfaks är ju outstanding. Han är den store kämpen!! :bow:

AM

AM

Oh!!

Jag undrade just hur det hade gått!

Hurra!!!

UTAN TVEKAN VIKING KRONOS
smileymania.at_16553.gif

(motivering överflödig)

Jag tror att det hade blivit en bättre häst än Varenne.

Ja, jag har också en Tap In märr och jag är verkligen förälskad:love: i hästen. När hon kom i vintras tänkte jag"ska den här verkligen kunna springa:confused: " för hon såg ut som en liten råtta och i låga farter ville man bara gråta. Det kändes som att hon var av på mitten och hon kändes rent bedrövlig. Men då jag lättade på tömmarna första gången fullkomligt exploderade hon och jag tänkte att det var en kanon jag satt bakom:D Hon är den explosivaste hästen jag har kört någon gång, en riktig flygmaskin:d :love:

Hon har felat bort sig tre gånger i år, suttit fast med rubbet kvar en gång som femma på V7 och en gång var hon faktiskt "bara" femma men från ett omöjligt lopp där det blev nytt banrekord...annars har hon varit bland de tre varenda gång, varav fyra gånger satt nosen först...:love: Jag är imponerad av min lilla råtta, hon tömmer sig till 110% varenda eviga gång och ibland ser man mjölksyran spruta ur öronen men hon kämpar som en tiger ändå hela vägen in i mål...Man kan ju inte tro att det är sant...Det är bara se på Born at last, vilken kämpe, vilka omöjliga lopp han getts ibland och ändå, ändå så är han jämt med där framme och kämpar tills sista blodsdroppen. Sånt gillar jag, det är stort:love:

Jag betäckte en florida pro märr med Tap In i år och hon var konstaterat dräktig på 18:e dygnet men "kastade"(eller vad det nu heter när det är så tidigt??) och sen betäckte jag om henne 4 gånger till men då tog hon inte:cry: så nu ska hon förmodligen slås ihjäl:( Nåja, snacka om sidospår men jag är bara helt frälst i Tap In:love: :d :D
mvh jesse

vaaa det är väl inte queen love? henne kan ni ju inte slå ihjäl :(

Stig H vinner sin 1000 rikstotoseger med Victory Tilly.Gav mig både en tår i ögat och gåshud.Har Stig H. gjort segergest mer än vid Queen L. PdA seger och Victorys elitlopp?

Kul att se gamlingen Victory Tilly i slag igen.
Känns lite extra:D

QL är väl ingen Florida Pro märr??

hahahahha kom påetå jag skrivit et jag blev bara så orolig för hon betäckte ni välme tap in och jag tänkte ju påatt hennes mamam äreter florida pro haha. men å jag insåg mitt misstag så lugnade jag ner mej :)

Nej hon betäckte vi med Korean??!!Det var FQ vi betäckte med Tap In som var konstaterat dräktig och på väg upp då vi kollade henne en gång till för säkerhets skull och då det visade sig att hon kastat:cry:
mvh jesse

okej. vad tråkigt. spännande med föl efter QL hon kanske blir lite snällare då hahha. fast jag har ju alltid gillat henne ändå och min häst är ju minst lika galen. kanske skulle betäcka henne med nån åsna så är det problemet ur världen hahaha.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka