Travet utan Stig H?

Sv: Travet utan Stig H?

Blev lite chockad när jag läste detta för mig är Stig H nummer 1 när det gäller trav. Fast det klart han börjar kanske bli gammal och han har ju hållt på ett tag:D

Lånar tråd...
TV4 plus och puckot Nybrink:
-bukspark mot solvalla..:mad:

Kan dom inte skicka karln till Sibirien????

AM

Nafayette skrev:
Lånar tråd...
TV4 plus och puckot Nybrink:
-bukspark mot solvalla..:mad:

Kan dom inte skicka karln till Sibirien????

AM

Vi kanske kan genomföra en Buke-kupp och kidnappa honom och sätta honom på ett plan till någon ödslig plats? Enkel resa! En Buke-insamling kanske till flygbiljetten?

Stig H är och förblir en av de största i mina ögon. :bow:

/Jenny - full av goda idéer :idea: :D

Det känns bara såååå sorgligt:cry: :cry: :cry:

Min mor dog för exakt två veckor sedan,under onsdagstravet på Valla.....Det känns tungt just nu.....:cry: :cry: :cry:

Men jag har en känsla av att Stig finns där endå......:bow: :bow: :bow:

Vilken avslutning det blev med trippelseger!:bow: Tycker också att det är ett klokt beslut av honom att sluta när han fortfarande är på topp men visst kommer det att bli tomt
mathil som egentligen inte är särskilt intresserad av trav

MDusty skrev:
Vi kanske kan genomföra en Buke-kupp och kidnappa honom och sätta honom på ett plan till någon ödslig plats? Enkel resa! En Buke-insamling kanske till flygbiljetten?

Stig H är och förblir en av de största i mina ögon. :bow:

/Jenny - full av goda idéer :idea: :D
:bow: Jag hänger på:bow:
Dom har ju en ny travbana långt bort i Ryssland, kanske vore något:idea:

mathil skrev:
Vilken avslutning det blev med trippelseger!:bow: Tycker också att det är ett klokt beslut av honom att sluta när han fortfarande är på topp men visst kommer det att bli tomt
mathil som egentligen inte är särskilt intresserad av trav

Första segern var ju med Warwick Rex:love: ... Hur underbart som helst att vinna med sin fru o dotters häst (har b.t.w ridit in honom :D )

Verkligen bra avslutning på karriären!

Senast ändrad av en moderator:

Tycker att Sverige bör utlysa LANDSSORG
:cry:

*lånar knapp*

:rofl:

Men hallå! Han är inte död han ska bara sluta köra totolopp... Åk till Solvalla och var där innan kvalet så får ni säkert se honom köra!

Det är få kuskar som lyckas köra så många av konkurenternas hästar plus sig egen som Stig. Men nu har han tagit detta beslutet och det är ett klokt beslut. Jag tycker det är modigt.:bow:

Nybrinks uttalande om bukspark var förvånansvärt korkad, t o m för att komma från honom...

*knapplån*

Frågan är om inte Stall SHJ blir än mer framgångsrikt nu?
Jag menar, Erik är väl trots allt lite vassare än SHJ,
dessutom så försvinner ju en av de värsta konkurrenterna i loppen?

Prakas skrev:
*knapplån*

Frågan är om inte Stall SHJ blir än mer framgångsrikt nu?
Jag menar, Erik är väl trots allt lite vassare än SHJ,
dessutom så försvinner ju en av de värsta konkurrenterna i loppen?

Om Erik kunde korta stropparna å hålla i hästen så kanske det skulle bli lite mindre galopper :devil: Det är väl hans största problem....

Han kommer inte komma upp i Stigs klass dom närmsta åren vad det gäller att KÖRA häst, tyvärr ÅKER Erik häst allt för ofta...

Så mer galopper kommer de att bli är ja övertygad om :smirk:

Håller med montéryttare här. Jag tycker Stig är en bättre kusk än Erik. Men det är klart, när en av de bästa motståndarna försvinner så blir det väl lite lättare...

Jag vet en som har lagt in Eriks nummer som "lallar'n" i mobilen. H*n är hästägare hos Stig...

:rofl:

*knapplån*

Läste att SHJ kunde tänka sig att köra kvallopp framöver?
Det måste betyda att han måste komplettera med provlopp de närmaste åren för att få behålla licensen?

Det vill jag se! :D

Senast ändrad av en moderator:

Han klarar sig tills 2010 på de lopp han kört i år. Det är tio lopp de senaste fem åren som gäller för att få ha kvar licensen, men jag är inte helt säker på att samma regler gäller för A-tränare.

Prakas skrev:
*knapplån*

Läste att SHJ kunde tänka sig att köra kvallopp framöver?
Det måste betyda att han måste komplettera med provlopp de närmaste åren för att få behålla licensen?

Det vill jag se! :D

Mäster får nog behålla precis som Hultman o dom andra grabbarna.

*knapplån*

Skönt att det finns de som håller kollen på licensbestämmelserna....:D

Prakas skrev:
*knapplån*

Skönt att det finns de som håller kollen på licensbestämmelserna....:D

Visst.. jag har stenkoll :angel: :o :angel: eller inte :D
Bara o tuta o köra haha

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 620
Senast: Blyger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 673
Senast: Kjerulfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka