Travet utan Stig H?

Sv: Travet utan Stig H?

Jaha.. Bara åt sonen David? :confused:
Inte åt dottern Jenny? :d

Jag kommer med popcornspåsen (varning för att sitta framför mig, när upploppet kommer:smirk: )
Kan plocka upp SHJ på vägen, sätter honom i baksätet som en kung ska sitta! Kan tom tänka mig att dammsuga och ev tvätta bilen dagen till ära!

Äsch, var lite taskig där...
Jag menade så här:
Att se SHJ:s framgångar på tv lär ju ta betydligt längre tid än att se dina och humlans framgångar.

Sorry om det var elakt skrivet, men jag menade inget illa. :o

Prakas skrev:
Äsch, var lite taskig där...
Jag menade så här:
Att se SHJ:s framgångar på tv lär ju ta betydligt längre tid än att se dina och humlans framgångar.

Sorry om det var elakt skrivet, men jag menade inget illa. :o
Vi kan vara motsatsen- Hur man inte ska göra :idea: ;)

Då jag och min familj känner SHJ personligen så ha vi vetat detta en längre tid och anser att han gör helt rätt, tänk att i hela sitt liv flacka runt från bana till bana och från land till land och sällan/aldrig vara hemma en hel helg. Han finns ju kvar som tränare och kan nu fokusera sig mer på det, och kolla på TV hemma i soffan en lördags kväll :-)

Tesse skrev:
Då jag och min familj känner SHJ personligen så ha vi vetat detta en längre tid och anser att han gör helt rätt, tänk att i hela sitt liv flacka runt från bana till bana och från land till land och sällan/aldrig vara hemma en hel helg. Han finns ju kvar som tränare och kan nu fokusera sig mer på det, och kolla på TV hemma i soffan en lördags kväll :-)

Får man möjligtvis fråga vad du heter? :d :banana: :banana: :banana:

Min pappa jobbade tillsammans med SHJ i början av deras karriär, var stallets kusk och skötte Duke Iran....får se om du kan forska lite:d

***raderat***

Senast ändrad av en moderator:

Tesse skrev:
Min pappa jobbade tillsammans med SHJ i början av deras karriär, var stallets kusk och skötte Duke Iran....får se om du kan forska lite:d

OK!! Tack :) hihi....;)

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 620
Senast: Blyger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 673
Senast: Kjerulfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka