Årets Häst 2005

Sv: Årets Häst 2005

Jag tycker den kategorin ska döpas om till folkets häst. De flesta som har röstat har ju ingen aning om vad de röstar på.

Årets häst ska gå till den hästen som gjort bäst prestationer under året. Att inte Conny Nobell fick det priset anser jag faktiskt vara skandal.

Klippt från travnet:

"Det nyinstiftade priset Journalisternas Häst fick en solklar vinnare då Conny Nobell fick 82% av rösterna.

- Det här värderar jag nästan högre än fyraåringspriset då det är experterna som har röstat, sa Björn Goop."

Numera heter alltså det "riktiga" årets häst-priset Journalisternas Häst.

solros skrev:
Klippt från travnet:

"Det nyinstiftade priset Journalisternas Häst fick en solklar vinnare då Conny Nobell fick 82% av rösterna.

- Det här värderar jag nästan högre än fyraåringspriset då det är experterna som har röstat, sa Björn Goop."

Numera heter alltså det "riktiga" årets häst-priset Journalisternas Häst.

Det låter ju betydligt mer förnuftigt! :)

Vet ngn var man kan se bilder från igår kväll?

linneaforss skrev:
Hallå!? Han har varit dödssjuk och kommit tillbaka! startat 18 gånger 2005 och vunnit 16! Han har vunnit Elitkampen för kallblod + att han slagit världsrekord!! Vad mer kan man begära! Det är ju inte lika mycket pengar i kallblodsloppen så det är ju så klart att han inte kan tjäna så mycket som varmbloden! Jag ser ingen anledning att inte skulle bli årets häst!
Go Järvsöfaks säger ja! :idea:

:bow: :bow:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 703
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: Fiorano
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka